حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد مطرح کرد:

احصا ۱۶۹ مورد از مسائل استان یزد

احصا ۱۶۹ مورد از مسائل استان یزد

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: ۱۶۹ مورد از مسائل استان توسط کارگروه‌ها و هیئت‌های اندیشه‌ورز بسیج احصا و مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری «یزد رسا»، سردار حسین زارع کمالی در دوازدهمین اجلاس مجمع بسیج استان یزد که با حضور رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران، استاندار و تعدادی از مسئولان استان یزد برگزار شد با اشاره به اینکه در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری در سطح استان ۷ کارگروه تشکیل و ۱۶۹ مورد از نظام مسائل استان توسط کارگروه‌ها و هیئت‌های اندیشه‌ورز استان احصا و تدوین شده است اظهار داشت: ۳۹ سیاست کلی نظام در این ۷ کارگروه بررسی و بر اساس بوم استان بر روی ۶ سیاست اصلی بحث‌وبررسی شد و مسائل و مشکلات آن احصا شد.

وی با تأکید بر اینکه نظام مسائل استان بر اساس یک درک درست از واقعیت‌های جامعه تقسیم‌بندی‌شده تصریح کرد: درک واقعیت‌ها از خود واقعیت‌ها مهم‌تر و واجب‌تر است که امیدواریم با لحاظ این مسائل بتوانیم قدمی در مسیر پیشرفت انقلاب برداریم.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: مسائل کلان مورد بررسی قرار گرفته در دبیرخانه شهید مدرس استان با حضور آیت‌الله ناصری و آیت‌الله سید کاظم مدرسی و استاندار مورد بررسی و تجزیه‌وتحلیل قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از