حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی یزد خبر داد:

استفاده از ظرفیت هنرمندان بومی در تابلوهای شهری

استفاده از ظرفیت هنرمندان بومی در تابلوهای شهری

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی یزد با بیان اینکه سیاست این سازمان استفاده از ظرفیت هنرمندان بومی استان است گفت: هنرمندان یزدی به علت درگیر بودن با پروژه‌های تجاری زمان کافی برای همکاری در تابلوهای شهری را ندارند.

مصطفی زارع‌زاده در گفتگو با «یزد رسا»؛ با اشاره به اینکه تنها 120 بیلبورد شهر یزد تحت نظارت و اختیار سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد است اظهار داشت: بنرهای نصب شده در بیلبوردهای شهری باید مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد را داشته باشند و این موضوع تا این لحظه رعایت شده و هیچ بنری بدون تائید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در سطح شهر نصب نشده است.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به اینکه اکثر بیلبوردهای شهر یزد اختصاص به مسائل فرهنگی دارد گفت: تعداد بیلبوردهای اختصاص‌یافته به موضوعات فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و ورزشی به‌صورت کامل مشخص بوده و سهم هرکدام از این موضوعات نیز در تبلیغات شهری مشخص است؛ ولی اینکه یک بیلبورد به‌صورت کامل و در تمام طول سال اختصاص در اختیار موضوع فرهنگی، اجتماعی و... باشد وجود ندارد.

زارع‌زاده با بیان اینکه سعی شده است تا از ظرفیت هنرمندان یزد در طراحی تبلیغاتی بیلبوردها استفاده شود تصریح کرد: سیاست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی یزد استفاده از هنرمندان بومی استان است؛ ولی مسائلی مانند فرصت نداشتن هنرمندان استان و درگیر بودن در پروژه‌های تجاری مانع از این امر می‌شود تا بیشتر از ظرفیت هنرمندان بومی در طراحی‌های بیلبوردها استفاده شود و همین موضوع باعث شده در برخی طرح‌ها از تولیدات سایت‌ها و هنرمندان خارج استان استفاده شود.

 زارع‌زاده در مورد میزان درآمد سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی از بیلبوردهای شهری نیز اظهار داشت:سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از محل بیلبوردهای شهری در آمد ناچیزی دارد، زیرا بیلبوردها بیشتر برای مسائل فرهنگی و آموزشی و اجتماعی استفاده می‌شود که از محل این تبلیغات سازمان مبلغی دریافت نمی‌کند.

وی در ادامه گفت: تعدادی از بیلبوردهای شهری نیز به مسائل تجاری اختصاص‌یافته است که این بیلبوردها نیز به کانون‌های تبلیغاتی واگذار شده است که محتوای آن‌ها را اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تأیید می‌کند و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی در آن زمینه دخالتی ندارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از