حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
رئیس کمیسیون بودجه شورای‌اسلامی یزد عنوان کرد:

اعطای تسهیلات به افراد مشمول حکم تخریب

اعطای تسهیلات به افراد مشمول حکم تخریب

رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر یزد از اعطای تسهیلات با استفاده از سپرده‌های شهرداری نزد بانک‌ها به افرادی که رأی تخریب آن‌ها در کمیسیون ویژه به جریمه تبدیل شده است، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یزدرسا به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، عزیزالله سیفی گفت: به استناد تصویب قانون مجلس شورای اسلامی برای افرادی که از سال ۱۴۰۰ به قبل، رأی تخریب داشتند می‌توانستند  به کمیسیون ویژه‌ای که در شهرداری تشکیل می‌شود، مراجعه کنند و مجدداً پرونده‌های رأی تخریب بررسی شود.

 

رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر یزد عنوان کرد: اگر در کمیسیون ویژه شرایطی که در قانون ذکر شده در خصوص ساختمان وجود داشته باشد، رأی تخریب به جریمه تبدیل می‌شود.

 

سیفی با اشاره به اینکه در نتیجه تاکنون بخش قابل توجهی از رأی‌های تخریب به جریمه تبدیل شده است، تصریح کرد: اما تعدادی از این واحد‌ها علیرغم اینکه قانون‌گذار مشخص کرده و امکان برداشت رای تخریب است، اما برخی مالکین توانایی پرداخت نقدی جریمه را ندارند.

 

وی افزود: شهرداری یزد در همین راستا لایحه‌ای را در کمیسیون بودجه در خصوص اعطای تسهیلات به مالکین مشمول حکم تخریب با استفاده از سپرده‌های شهرداری نزد بانک‌ها، ارائه داد که به موافقت اعضای کمیسیون رسید تا مالکین با أخذ وام بتوانند جریمه را نقد پرداخت کنند.

 

گفتنی است؛ این لایحه مشروط بر تصویب در صحن علنی شورا، اجرا خواهد شد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از