حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
با حضور وزیر تعاون روی داد:

افتتاح فاز یک مجموعه آبی آهنشهر بافق

افتتاح فاز یک مجموعه آبی آهنشهر بافق

سید صولت مرتضوی در سفر به استان یزد و شهرستان بافق فاز یک مجموعه آبی آهنشهر را افتتاح کرد.

به گزارش یزدرسا؛ سیدصولت مرتضوی در سفر به استان یزد و شهرستان بافق فاز یک مجموعه آبی آهنشهر را افتتاح کرد که میزان سرمایه گذاری برای این پروژه 2۰۰ میلیارد ریال است و توسط شرکت سنگ آهن مرکزی ایران تامین اعتبار شده است.

 

بازسازی استخر سرپوشیده آهنشهر بافق در بهمن ماه سال گذشته در زمینی به وسعت ۲ هزار و ۵۰۰ متر انجام شده است.

 

با راه‌اندازی این مجموعه آبی به صورت مستقیم برای ۲۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

 

فاز یک این مجموعه آبی شامل استخر، سنا، جکوزی و مجموعه آب درمانی است.

 

اجرای این پروژه در راستای تکمیل دهکده ورزشی در آهن شهر بافق است. ساخت استخر، زمین دو و میدانی، بدنسازی، فوتبال، فوتسال، سالن کشتی، سوئیت برای استراحت ورزشکاران از جمله طرح هایی است که در این دهکده ورزشی پیش‌بینی شده است.

 

حمیدیان، مدیرعامل سنگ آهن مرکزی ایران (بافق) گفت: با تکمیل فازهای مختلف این مجموعه، شرکت سنگ آهن توانایی پوشش برنامه ها و اردوهای تیم های ورزشی ملی و بین المللی را خواهد داشت.

 

وی یادآور شد: شهرستان بافق این قابلیت را دارد که با ارتقا استانداردهای ورزشی، میزبان تیم های ملی و بین المللی شود.

 

حمیدیان با تاکید بر سرمایه گذاری برای کشف استعدادهای سنین پایین و راه اندازی آکادمی ورزشی تصریح کرد: سیاست ما در مجموعه فرهنگی ورزشی باشگاه این است که یکسری از رشته‌های ورزشی، آکادمی راه‌اندازی کنیم تا آموزش آن‌ها از سنین پایین پیگیری و انجام شود.

 

حمیدیان ادامه داد: آب و هوای شهرستان بافق شباهت زیادی به کشورهای همسایه دارد و می‌تواند محل مناسبی برای تمرین تیم‌های ورزشی و برگزاری مسابقات باشد.


مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی تصریح کرد: حضور تیم‌های ورزشی و برپایی مسابقات ملی و بین‌المللی می‌تواند درآمدزایی خوبی برای منطقه داشته باشد .


حمیدیان با بیان اینکه برخی از امکانات استخر آهنشهر برای اولین بار در سطح استان فراهم شده است، عنوان کرد: این استخر هم‌اکنون در دسترس بیش از ۷ هزار نفر نیروی شرکت سنگ آهن و مردم شهرستان بافق است.


باشگاه فرهنگی _ ورزشی شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران در ۲۱ رشته ورزشی فعالیت دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از