حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
مدیر مدرسه علمیه شفیعیه یزد:

اقتدار ایران نتیجه ماهیت انقلاب اسلامی است

اقتدار ایران نتیجه ماهیت انقلاب اسلامی است

مدیر مدرسه علمیه شفیعیه یزد گفت: عزت و اقتدار ایران اسلامی نتیجه ماهیت انقلاب اسلامی است و اسلامی بودن فصل ممیز این انقلاب از دیگر انقلاب‌ها و موجب عزت و پیشرفت آن شده است.

حجت‌الاسلام محمدعلی سلطانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، با اشاره به سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب و همچنین سالروز قیام 15 خردادماه گفت: کشور ایران اسلامی و انقلاب اسلامی در دنیای امروز در اوج اقتدار و عزت در منطقه و جهان است و سطح روابط ایران با کشورهای دنیا و کشورهای همسایه از شمال، جنوب، شرق و غرب به صورت ملموس ارتقا یافته است.

وی ادامه داد: امروز شاهد هستیم که وقتی رئیس جمهور ما شهید می‌شود، دولت‌های یک چهارم جمعیت جهان برای این واقعه اعلام عزای عمومی می‌کنند و بیش از 75 تن از سران، مقامات ارشد کشورها و سازمان‌های منطقه‌ای و بین‌المللی با حضور در کشور ما به پیکر رئیس جمهور شهیدمان ادای احترام کردند که همه نشان از جایگاه و عزت ایران اسلامی در عرصه بین‌الملل است.

مدیر مدرسه علمیه شفیعیه یزد با بیان اینکه امروز ایران در سطح منطقه و بین‌الملل نقش‌آفرینی می‌کند، افزود: عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای و همچنین عضویت در نهادهای دیگر، ارتقای جایگاه ایران در سطح بین‌الملل و  اقتدار و پیشرفت ایران را نشان می‌دهد و نشان از این است که تمدن ایران و انقلاب اسلامی در حال رسیدن به حد اعلای خود است.

وی ادامه داد: باید قدردان این نظام، انقلاب و عزت و اقتداری که در سطح جهان به دست آورده است باشیم، محبوبیت کشور اسلامی در بین جهان افزایش پیدا کرده است و استکبار و ستمگران عالم از این پیشرفت و عزت و عظمت انقلاب اسلامی هراسان شده‌اند و ما باید تلاش کنیم این اقتدار را حفظ کرده و آن را بیش از پیش ارتقا دهیم.

سلطانی با بیان اینکه عزت و اقتدار ایران اسلامی نتیجه ماهیت انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: اسلامی بودن فصل ممیز این انقلاب از انقلاب‌های دیگر است، انقلاب ما انقلاب اسلامی نام گرفته است و عنصر اصلی این انقلاب، فرهنگی است و مردم با رهبری امام خمینی(ره) به این دلیل انقلاب کردند که اسلام در جامعه ما ساری و جاری شود و حاکمیت اسلام بر ما حکمفرما شود.

وی افزود: اسلام دینی است که به همه ابعاد پیشرفت انسان‌ها نظر دارد اگر ایران اسلامی ما پیشرفت و اقتداری داشته است، نتیجه رهنمودهای اسلام عزیز، پیامبر خدا(ص) و ائمه اطهار علیهم‌السلام و به خاطر عقاید بر حق ماست و تا این کشور و این انقلاب بر اسلام و اسلامیت تکیه دارد عزت و اقتدار آن روز افزودن خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه شفیعیه یزد عنوان کرد: ما معتقد هستیم که وقتی که مردم اسلام، قوانین اسلام و ارزش‌های دینی را حمایت کنند و به پشتوانه‌ای چون خداوند متعال توجه داشته باشند و به بیگانگان چشم نداشته باشیم، قطعا روز به روز به عزت، اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی افزوده خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از