حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
معاون سیاسی استانداری یزد مطرح کرد:

اقدامات مثال‌زدنی امدادگران هلال‌احمر یزد در بحران‌ها

اقدامات مثال‌زدنی امدادگران هلال‌احمر یزد در بحران‌ها

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با اشاره به ارزش خدمت به خلق در دین اسلام گفت: امدادگران هلال‌احمر یزد در سختی‌ها و بحران‌ها با موفقیت عمل کرده‌اند.

به گزارش «یزدرسا»؛ علی‌اکبر عزیزی در آیین تکریم و معارفه مدیران جمعیت هلال‌احمر استان یزد ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته بسیج، میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار کرد: از نظر دین اسلام خدمت به خلق‌الله بزرگ‌ترین عبادت محسوب می‌شود؛ خوب است همه مسئولان ارزش جایگاهی که در آن قرار گرفته‌اند را دانسته و در فرصت پیش آمده به نحو شایسته به مردم خدمت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد عنوان کرد: به چشم خود فعالیت‌های بشر دوستانه و خدمت‌رسانی امدادگران هلال‌احمر استان یزد را در صحنه‌ها مختلف دیده‌ام که چگونه با روحیه جهادی و ایثارگرانه به کمک مردم می‌شتابند.

عزیزی به آیه ۳۲ سوره مائده اشاره کرد و افزود: بنابراین آیه از قرآن کریم نجات جان یک انسان نجات یک جامعه است؛ کار با ارزشی که امدادگران هلال‌احمر انجام می‌دهند.

وی با اشاره به وقوع سیل در سطح استان یزد که سال گذشته رخ داد، گفت: از سیلی حرف می‌زنیم که در حدود ۳ ساعت و با ۶۹ میلی‌متر بارندگی به وقوع پیوست؛ در آن موقع به داد مردم رسیدن، خود را به بافت تاریخی رساندن و نجات دادن جان مردم کار بسیار ارزشمندی است.

این مقام مسئول ادامه داد: در حادثه قطار مشهد به یزد که سال گذشته رخ داد، اولین کسانی که به‌منظور کمک به مسافران در محل حادثه حاضر شدند، نیروهای هلال‌احمر و اورژانس بودند.

وی افزود: این اتفاق صحنه‌های سخت و دردناکی داشت؛ اما امدادگران هلال‌احمر با مدیریتی که به خرج دادند، در آن صحنه‌های دردناک به داد مردم رسیدند. زحمات امدادگران در صحنه‌های بسیار سخت، خشن و ناراحت‌کننده کاری ارزشمند بوده و جای تجلیل دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد به خدمت‌رسانی جمعیت هلال‌احمر در دوران کرونا اشاره کرد و ادامه داد: در اواخر بحران کرونا دو مجموعه‌ای که تا آخر کنار مردم بوده و به واکسیناسیون می‌پرداختند، بسیج و جمعیت هلال‌احمر بود.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای مدیرعامل قبلی و فعلی جمعیت هلال‌احمر استان یزد ابراز امیدواری کرد: هرکس در هر مسئولیتی که هست به نحو شایسته به وظایف خود عمل کند.
انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از