حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
مسئول هیأت مذهبی رحمت‌آباد یزد:

امنیت بیشتر کشور ارمغان مشارکت در انتخابات است

امنیت بیشتر کشور ارمغان مشارکت در انتخابات است

مسئول هیأت مذهبی رحمت‌آباد یزد گفت: وقتی شهروندان به مشارکت فعال در رأی‌گیری‌ها و انتخابات می‌پردازند، این به معنای اعتماد آن‌ها به فرایند دموکراتیک است و در نتیجه امنیت کشور در سطح بین‌الملل بالا خواهد رفت.

مهدی دشتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا» با تأکید بر اینکه مشارکت در انتخابات بسیار مهم است، اظهار کرد: این یک فرصت برای شهروندان است تا نظر خود را در انتخاب نمایندگان و تصمیم‌گیری در مسائل مهم کشور بیان کنند.

وی افزود: با شرکت در انتخابات، می‌توانید برای تغییرات و بهبودهایی که می‌خواهید در جامعه ببینید، اقدام کنید و صدای خود را به‌عنوان یک شهروند فعال به گوش دیگران برسانید.

دشتی تصریح کرد: شرکت فعال در انتخابات و انتخاب نمایندگان اصلح، تأثیر مثبت بسیاری بر روند تصمیم‌گیری و پیشرفت کشور دارد.

وی به نقش مشارکت در انتخابات بر امنیت کشور تأکید کرد و ادامه داد: وقتی شهروندان به مشارکت فعال در رأی‌گیری‌ها و انتخابات می‌پردازند، این به معنای اعتماد آن‌ها به فرایند دموکراتیک است و در نتیجه امنیت کشور در سطح بین‌الملل بالا خواهد رفت.

مسئول هیأت مذهبی عزاداران حسینی رحمت‌آباد یزد ادامه داد: این امر می‌تواند از نظر امنیتی نیز اهمیت داشته باشد، زیرا انگیزه مردم برای حفظ امنیت و ثبات کشور بیشتر می‌شود.

وی گفت: همچنین، وقتی شهروندان در انتخابات شرکت کرده و نمایندگان خود را انتخاب می‌کنند، این نمایندگان مسئولیت دارند تا نظرات و نیازهای مردم را برای تصمیم‌گیری‌های سیاسی در نظر بگیرند؛ ازاین‌رو، مشارکت مردم در انتخابات می‌تواند به تقویت فرایند تصمیم‌گیری دموکراتیک و در نتیجه به تقویت امنیت کشور کمک کند.

مسئول هیأت مذهبی عزاداران حسینی رحمت‌آباد یزد به اهمیت همدلی و اتحاد برای پیشرفت کشور اشاره کرد و افزود: وقتی که مردم یک کشور با یکدیگر همدلی داشته باشند و اتحاد و همبستگی را تجربه کنند، این کشور به راحتی می‌تواند موفقیت‌های بزرگی را به دست آورد.

وی ایجاد فرهنگ همدلی و اتحاد در جامعه، یکی از اولویت‌های مهم برای پیشرفت کشور عنوان کرد و ادامه داد: اتحاد مردم برای افزایش مشارکت در انتخابات مسلماً بهبود روابط اجتماعی و اقتصادی، ایجاد فضای صلح و آرامش و توسعه جامعه در سطوح مختلف را به دنبال دارد.

مسئول هیأت مذهبی عزاداران حسینی رحمت‌آباد یزد اضافه کرد: به گفته مقام معظم رهبری کسانی که رأی نمی‌دهند، قطعاً سودی نخواهند برد و افرادی که رأی می‌دهند، ان‌شاء‌الله نتیجه آن را خواهند دید.

 

 

امنیت بیشتر کشور ارمغان مشارکت در انتخابات است

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از