حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
رئیس اتاق بازرگانی یزد مطرح کرد:

انتخابات پرشور تضمین‌کننده عزت و اقتدار ایران

انتخابات پرشور تضمین‌کننده عزت و اقتدار ایران

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یزد گفت: قطعا هر چه مشارکت در انتخابات بالاتر باشد تأثیر و قدرت نظام جمهوری اسلامی نیز در سطح بین‌المللی بیشتر خواهد شد.

مجتبی دستمالچیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا»، با اشاره به اهمیت انتخابات استان یزد گفت: سرنوشت و آینده کشور به واسطه همین انتخابات رقم می‌خورد، هر چه مشارکت بالاتر باشد مجلس قوی‌تری پای کار خواهد آمد.

وی ادامه داد: مردم باید علاوه بر مشارکت بالا در انتخابات، سعی کنند فردی متخصص، معتقد، فهیم، مسئولیت‌پذیر و دلسوز را انتخاب کنند که قطعا با این انتخاب آینده این مملکت آینده‌ای بهتر خواهد بود و سرافرازی و عزت و اقتدار ایران اسلامی جز با مشارکت بالا در انتخابات و انتخاب اصلح به دست نمی‌آید.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یزد عنوان کرد: همه واجدان الشرایط حق رأی را دعوت می‌کنم که در انتخابات شرکت کنند، سعی کنند بهترین را انتخاب کنند تا فردی که وارد مجلس می‌شود با آرای بالا بر کرسی نمایندگی در مجلس بنشیند و بتواند محکم حرف خود را بزند و از حق و حقوق مردم دفاع کند و نماینده خویی برای مردم یزد باشد.

وی با اشاره به تأثیر مشارکت بالا در انتخابات در افزایش امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی گفت: قطعا هر چه مشارکت در انتخابات بالاتر باشد تأثیر و قدرت نظام جمهوری اسلامی نیز در سطح بین‌المللی بیشتر خواهد شد و نشاندهنده پشتوانه بالای مردمی برای نظام جمهوری اسلامی است.

دستمالچیان با بیان اینکه حضور گسترده در انتخابات تأثیرات زیادی در زمینه‌های مختلف دارد، گفت: مشارکت بالا در انتخابات نشان می‌دهد که ملت ایران مانند همیشه پای نظام اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و آینده و سرنوشت ایران اسلامی برای آنها اهمیت دارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از