حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی:

انحراف در مراسم اربعین هدف دشمن است

انحراف در مراسم اربعین هدف دشمن است

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: استکبار به دنبال کم‌رنگ جلوه‌دادن و به انحراف کشاندن حماسه بزرگ پیاده‌روی اربعین است.

محمدرضا دشتی اردکانی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با بیان اینکه یکی از برنامه‌های استکبار کم‌رنگ جلوه‌دادن حماسه بزرگ پیاده‌روی اربعین است اظهار داشت: پیاده‌روی اربعین تبدیل به نمادی برای وحدت در میان انسان‌های آزاده جهان و همچنین مکانی برای اعلام انزجار از سیاست‌های ظالمانه مستکبران جهان شده است.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی افزود: ندای «هل من ناصر ینصرنی» اباعبدالله الحسین (ع) همچنان بلند است و این صدا هرساله میلیون‌ها مشتاق و آزادی‌خواه را به سمت خود می‌کشد به همین دلیل است که هرساله این مراسم پرشورتر برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه مراسم اربعین حسینی با تلاش شیعیان ایران و عراق مجدداً احیا شد تصریح کرد: میزبانی بزرگی که مردم کشور عراق از زائران امام حسین (ع) انجام می‌دهند با عقل دنیایی انسان‌های امروزی قابل‌درک نیست و این موضوعی است که پژوهشگران کشورهای مختلف سال‌هاست بر روی این موضوع در حال مطالعه هستند؛ ولی باید بدانند عشق به اولیای خداوند با عقل دنیایی قابل‌محاسبه نیست.

دشتی اردکانی ادامه داد: اربعین حسینی صحنه تجلی عاطفی، ایمانی، معرفتی و سیاسی بین امت و امام شهید است که در زیست‌جهان مدرن قابل‌درک نیست.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید مراقبت کرد تا دشمنان نتوانند به اهدافشان در زمینه انحراف مراسم اربعین حسینی دست پیدا کنند خاطرنشان کرد: امروز کشورهای مستکبر سرمایه‌گذاری کلانی را انجام داده‌اند تا در این مراسم جهانی ایجاد شبهه کنند و حتی متأسفانه عده‌ای در داخل کشور ازروی‌عمد یا جهل با این حرکت دشمن هم صدا شده‌اند و در مسیر خواسته‌های آنها در حال حرکت هستند که در این زمینه باید هوشیارتر عمل کرد و نگذاشت این شبهه‌ها به این مراسم بزرگ و معنوی خدشه‌ای وارد کند.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از