حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
مدیر شهرداری منطقه چهار یزد خبر داد:

اهتمام ویژه شهرداری یزد در مدیریت سیلاب شهری

اهتمام ویژه شهرداری یزد در مدیریت سیلاب شهری

مدیر شهرداری منطقه چهار یزد گفت: از ابتدای سال تاکنون ۶۰ میلیارد ریال برای پروژه‌های هدایت آب‌های سطحی در سطح منطقه چهار شهر یزد هزینه شده است.

به گزارش «یزدرسا» به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار یزد، سیدابوالفضل کشفی در نشست با نمایندگان شرکت‌های حفار، با اشاره به ضرورت مدیریت بحران سیلاب شهری در مناطق مختلف، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون لوله‌گذاری به طول تقریبی هزار و 300 متر در بلوار جانباز، کوچه ۵۳ آزادگان، خیابان شهید پارساییان و کوچه رستگار با هزینه ۶۰ میلیارد ریال برای هدایت آب‌های سطحی انجام شده است.

مدیر شهرداری منطقه چهار یزد افزود: به همین منظور عملیات دفع آب‌های سطحی با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال در خیابان حضرت بتول آزادشهر، میدان صنعت، میدان حضرت ابوالفضل(ع) و بخشی از بلوار آزادگان به طول تقریبی 2 هزار و 400 متر آغاز شده که تا پایان امسال به اتمام می‌رسد.

وی به اهمیت اجرای پروژه هدایت آب‌های سطحی در محلات، کوچه‌ها و حتی کوچه‌های بن‌بست اشاره کرد و ادامه داد: از ابتدای امسال ۳۲ حلقه چاه جذبی با هزینه ۱۸ میلیارد ریال با هدف مدیریت بحران سیلاب شهری حفر شده است.

گفتنی است شهرداری یزد پس از وقوع سیلاب سال گذشته، با هدف مدیریت بحران سیلاب شهری نسبت به تجهیز وسایل مدیریت بحران و استحکام بخشی سیل بندها اقدام کرده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از