حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
جانشین فرمانده سپاه‌الغدیر یزد در بسیج تاکید کرد:

اهمیت اساتید در آگاه‌سازی جامعه نسبت به انتخابات

اهمیت اساتید در آگاه‌سازی جامعه نسبت به انتخابات

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در اقشار بسیج گفت: نقش اساتید دانشگاهی آگاهی‌بخشی جامعه نسبت به انتخابات را نباید نادیده گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا»، حمیدرضا محدث در دومین جشنواره استانی «شهید دکتر مصطفی چمران» با بیان اینکه الگوی تمام اساتید کشور شهید چمران است، گفت: شهید چمران الگویی است که قابلیت تکثیر شدن را دارد و باید شاخص‌ها و ویژگی‌های این شهید بزرگوار متبلور در آحاد اساتید کشور شود.

وی افزود: بسیج به فرمایش رهبر انقلاب یک نیروی کارآمد برای تمام عرصه‌ها و میدان‌ها است اما متاسفانه نگاه مردم به بسیج نگاهی امدادی است.

جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد در اقشار بسیج تصریح کرد: در حوزه راهبردی بسیج هر گروه تخصصی مشغول به فعالیت هستند که این گروه‌ها شامل گروه‌های فرهنگی، اقتصادی، عمرانی، بهداشتی، علوم تحقیقات و فناوری و ... است.

وی با بیان اینکه با هم‌افزایی و خرد جمعی نیز بسیج کمک‌حال دستگاه‌های مختلف است، عنوان کرد: در حوزه گردشگری تلاش شد تا جوانان مستعد و مسلط به چند زبان زنده دنیا را استعدادیابی کنیم تا در این زمینه بتوانیم برنامه‌های کمک‌کننده به حوزه گردشگری را اجرایی کنیم.

محدث عنوان کرد: طرح‌های مختلفی در حوزه مدیریت، نجات ۲۰ فرزند سالم توسط موسسه «نفس» و جلوگیری از سقط جنین، طرح‌های مرتبط با حوزه اقتصادی در استان و ... بیانگر این است که بسیج در عرصه‌های علمی، فرهنگی، سازندگی و سایبری و ... با استفاده از اقشار مختلف حضور فعال دارد.

جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اهمیت انتخابات اظهار کرد: بیشترین تاکید مقام معظم رهبری در سخرانی‌هایشان بر مسئله انتخابات و مشارکت حداکثری در آن است و با توجه به گروه‌های مختلف مردمی در جامعه باید تلاش شود تا مردم را نسبت به برگزاری انتخابات در اسفندماه آگاه کرد.

وی بیان کرد: از اساتید دانشگاهی خواستاریم تا در این زمینه فعال‌تر عمل کنند و رسالت آگاهی‌بخشی در جامعه را به صورت اکمل انجام دهند.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از