حالت تاریک
جمعه, 27 مهر 1403

اورژانس ۱۱۵ ندوشن آماده بهره‌برداری است

اورژانس ۱۱۵ ندوشن آماده بهره‌برداری است

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان میبد: پایگاه اورژانس ۱۱۵ ندوشن از منابع خیری با پیشرفت فیزیکی صددرصدی آماده بهره‌برداری است.

به گزارش پایگاه خبری «یزدرسا» به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری میبد، کمال یزدی گفت: پایگاه اورژانس ۱۱۵ ندوشن از منابع خیری با پیشرفت فیزیکی صددرصدی آماده بهره‌برداری است. 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان میبد در جلسه بررسی مشکلات اورژانس ۱۱۵ ندوشن با بیان اینکه مشکل اساسی این پایگاه زیرساخت‌های آب و گاز است افزود: باتوجه‌به فاصله از تأمین محل گاز و آب، هزینه‌های زیادی دارد که از عهده خیر خارج است و از محل دانشگاه علوم پزشکی هم اعتباری ندارد. 

سید جمال سجادی پور در این جلسه با قدردانی از خیر پایگاه اورژانس ۱۱۵ ندوشن بر تسریع در تأمین زیرساخت‌های آب و گاز این پایگاه تأکید کرد. 

فرماندار میبد ابراز داشت: برای کاهش هزینه‌ها و کمک به انتقال آب، شهرداری ندوشن مساعدت لازم جهت حفر خط انتقال و آسفالت آن انجام دهد. 

در این جلسه مقرر شد با هماهنگی فرماندار و مساعدت نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، مکاتبات لازم جهت تأمین آب و گاز با مدیران کل انجام تا هزینه انتقال از طریق ادارات کل استان تأمین شود. 

همچنین قرار شد طی مکاتبات با منابع طبیعی، مجوز حفاری خطوط گاز از سوی این اداره صادر شود.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از