حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
مسئول بسیج اصناف سپاه الغدیر استان یزد:

بازاریان یزدی پارسال دشمن را بر زمین زدند

بازاریان یزدی پارسال دشمن را بر زمین زدند

مسئول بسیج اصناف سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه اصناف و بازاریان یزدی هیچ‌گاه دشمنان نظام همراهی نکرده‌اند، گفت: بازاریان یزدی نقشه‌های دشمن را در ناآرامی‌های پارسال با شکست مواجه کردند.

محمد اسلامی در گفتگو با «یزدرسا» اظهار کرد: اصناف و بازاریان نیروهای جهادی آماده به کاری هستند که همواره در جبهه اقتصاد از دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی دفاع کردند و برای سرکوب دشمنان ایران اسلامی در میدان حضور داشته‌اند.

مسئول بسیج اصناف سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه نقشه‌هایی که استکبار در مدت سال ۴۳ برای ایران اسلامی کشیده‌اند، همواره با بصیرت مردم محکوم به شکست شدند، گفت: دشمن برای به گمراه کردن مردم خیلی تلاش کرده است؛ اما مردم بصیر ایران راه غلط و درست را تشخیص داده و هیچ‌گاه با دشمن و همکارانش در داخل ایران همراهی نکرده‌اند؛ مردم شریف ایران علی‌رغم تمام مشکلات معیشت و مسکن در برهه‌های مختلف برای حفظ نظام جمهوری اسلامی از خود بصیرت نشان داده و تا پای جان برای این انقلاب ایستادگی کردند.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان در هر عرصه‌ای که مقابل جمهوری اسلامی ایران اقدام کردند، با شکست مواجه شدند، اضافه کرد: اصناف و بازاریان تلاش می‌کنند تا تولید در کشور تقویت و افزایش یابد و بدین ترتیب بخش اصلی توطئه دشمنان در جنگ ترکیبی و اقتصادی خنثی شود و این خنثی شدن تلاش دشمن در زمینه اقتصادی، باعث شد تا دشمن به سراغ بخش فرهنگی جامعه برود.

اسلامی به نقش اصناف و بازاریان یزد در مسائل مختلف کشور در زمان‌های مختلف اشاره کرد و گفت: در حوادث سال گذشته اصناف یزدی بار دیگر بصیرت و روحیه انقلابی خود را نشان دادند.

وی اصناف و بازاریان را یکی از جوامع مورد هدف دشمن برای اجرای نقشه‌های شوم خود عنوان و تأکید کرد: اصناف و بازاریان همانند دوران دفاع مقدس هر کجا که به حضور مؤثر و فعال آن‌ها نیاز است، نقش‌آفرینی خود را در کنار مردم و مسئولان انجام داده‌اند و با حضور پررنگ خود از این انقلاب و نظام دفاع کردند.
انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از