حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
مدیر منطقه ۲ شهرداری یزد:

بازپیرایی بوستان شهید ابراهیمی به بهره‌برداری رسید

بازپیرایی بوستان شهید ابراهیمی به بهره‌برداری رسید

مدیر منطقه ۲ شهرداری یزد گفت: بازپیرایی بوستان شهید ابراهیمی با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال در راستای کیفیت بخشی به بوستان‌ها و فضاهای سبز شهری در منطقه دو شهرداری یزد به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری یزدرسا به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد، علیرضا ابویی گفت: در راستای توجه به سیما و منظر شهری و ایجاد بسترهای لازم برای استقبال شهروندان از اماکن، فضاها و بوستان‌های فضای سبز، شهرداری منطقه دو اقدامات مناسبی را در زمینه بازپیرایی، ساماندهی و توسعه فضاهای سبز در سطح منطقه انجام داده است.

 

مدیر منطقه ۲ شهرداری یزد افزود: در این راستا یکی از مکان‌هایی که در دستور کار شهرداری منطقه ۲ برای بازپیرایی و ساماندهی قرار گرفت بوستان شهید ابراهیمی واقع در خیابان سلمان جنوبی بود.

 

ابویی گفت: بازپیرایی این بوستان با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال به پایان رسیده است که امیدواریم شهروندان عزیز بتوانند استفاده بهینه‌ای از این بوستان داشته باشند.

 

وی با بیان این که جمع‌آوری بستر قدیمی و فرسوده داخل بوستان، کف‌سازی مجدد، زیباسازی و مبلمان بوستان از جمله اقداماتی بود که برای بازپیرایی این بوستان انجام شده است، گفت: انشاالله در آینده‌ای نزدیک، روشنایی این بوستان ساماندهی و تقویت خواهد شد.

 

مدیر منطقه ۲ شهرداری یزد اظهار داشت: در ادامه فعالیت‌های شهرداری منطقه ۲ در زمینه سیما و منظر شهری، ساماندهی بوستان اختر در خیابان شهیدان ادهمی و توسعه بوستان بزرگ شهر در دستور کار شهرداری منطقه قرار دارد که امیدواریم بتوانیم تا پایان سال جاری این پروژه‌ها را بهره‌برداری برسانیم.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از