حالت تاریک
سه‌شنبه, 01 آبان 1403
برای اسلام می‌جنگیم

برای اسلام می‌جنگیم

شهید محمدرضا بیک پور شورکی ۲۰ مرداد ۱۳۵۰ در محله شهیدیه میبد به دنیا آمد و سرانجام ۲۱ خرداد ۱۳۶۶ در جاده خرمشهر - اهواز بر اثر انفجار نارنجک و شکستگی سر و خونریزی مغزی به شهادت رسید.

به گزارش پایگاه خبری «یزد رسا» شهید محمدرضا بیک پور شورکی ۲۰ مرداد ۱۳۵۰ در محله شهیدیه میبد به دنیا آمد و تا سوم راهنمایی تحصیل کرد. پدرش علی کارگر بود و مادرش شهربانو نام داشت. با آغاز جنگ تحمیلی به‌عنوان بسیجی با سمت تخریبچی راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد. سرانجام ۲۱ خرداد ۱۳۶۶ در جاده خرمشهر - اهواز بر اثر انفجار نارنجک و شکستگی سر و خونریزی مغزی به شهادت رسید. پیکرش در گلزار شهدای شهیدیه میبد به خاک سپرده شد.

در بخشی از وصیت‌نامه این شهید والامقام آمده است:

از عموم مردم می‌خواهم که در برابر سختی‌ها بایستند و به یادآورند شعب ابو الطالب را در زمان صدر اسلام که چه سختی‌ها بر مردم مسلمان گذشت و از روحانیت اصیل و ولایت‌فقیه پشتیبانی کنند و زحمات روحانیون را اجر نهند. مردم شهرستان فساد اخلاقی و فکری رواج پیدا کند و کم‌کم جوانان مسلمان ما را به انحراف کشیده و در آخر سرسپرده غرب یا شرق شوند و هرچه بیشتر همگی تقواپیشه کنید و از برادران، هم‌سنگران دانش‌آموزم می‌خواهم که راه مرا ادامه دهید و با جدیت و قاطعیت بیشتر درس بخوانید و از عموم مردم تقاضا دارم که از امام امت این سنگر ولایت‌فقیه که ریشه در متن اسلام دارد تا آخرین قطره خونشان دفاع کنند و بدانند که خدا برای هدایت و اداره اجتماع نخست پیامبران و بعد امامان معصوم (ع) و بعد در زمان غیبت امام‌زمان (عج) به فقها که جانشینان امام‌زمان (عج) هستند حکومت و ولایت دارند و در پایان می‌خواهم که اگر حقی از کسی از طرف من ضایع شده و یا کوچک‌ترین برخوردی با کسی داشته‌ام ببخشند و حلالم کنند.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از