حالت تاریک
جمعه, 28 اردیبهشت 1403
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

برای تحقق عدالت در کنار دستگاه قضا ایستاده‌ایم

برای تحقق عدالت در کنار دستگاه قضا ایستاده‌ایم

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به‌ضرورت همکاری دستگاه‌های مختلف برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی گفت: برای تحقق عدالت در کنار دستگاه قضا ایستاده‌ایم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «یزد رسا»، سردار حسین زارع کمالی در دیدار با رئیس‌کل جدید دادگستری استان یزد اظهار کرد: سپاه اهل عمل است و نه اهل حرف و همواره این موضوع را در عرصه‌های مختلف به اثبات رسانده است. 

وی با بیان اینکه هر کجا که احساس کنیم به تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی کمک خواهد شد، پیکار خواهیم بود، ادامه داد: در زمینه‌های مختلف در میدان هستیم و امیدواریم با همکاری دستگاه‌های مختلف اداری باعث خیروبرکت برای مردم باشیم. 

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه برای برقراری عدالت و امنیت گشت‌های رضویون و ضابطین قضایی فعالیت دارند، تصریح کرد:  حدود یک هزار و 300 ضابط قضایی در سپاه الغدیر یزد و در سطح محلات حضور دارند که در زمینه کشف جرائم و حیطه وظیفه خود فعالیت دارند. 

وی با اشاره به اینکه سپاه و بسیج در کنار دستگاه قضا حضور دارد، تأکید کرد: تا پیش‌ازاین همکاری خوبی بین سپاه و بسیج و دستگاه قضایی وجود داشت و همه در راستای تحقق عدالت تلاش می‌کردیم، امیدواریم این مهم در دوران ریاست جدید هم ادامه یابد.

 

*** از ظرفیت بسیج برای تحقق عدالت در جامعه استفاده می‌کنیم

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین طهماسبی، رئیس‌کل جدید دادگستری استان یزد در ادامه این دیدار اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صرفاً یک نهاد نظامی نیست و در هر حیطه‌ای که انقلاب اسلامی با چالش روبه‌رو شود، سپاه ذاتاً وظیفه ورود و رفع آن چالش را خواهد داشت.

وی تصریح کرد: توقعمان این است که سپاه رصد کرده و هر کجا در نظام جمهوری اسلامی خلأ وجود داشته باشد، ورود کرده و برای رفع آن بکوشد.

طهماسبی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی وظیفه ذاتی دارد از مأموریت‌های صحیح و قانونی همه نهادها از جمله سپاه، حمایت کند، گفت: متقابلاً سپاه مهم‌ترین نهادها است که می‌تواند دستگاه قضا را در رسیدن به اهداف یاری کند. 

رئیس‌کل جدید دادگستری استان یزد عنوان کرد: بسیج ظرفیت بالقوه‌ای است که می‌توان با همراهی آنان در زمینه‌های مختلف موفقیت را برای نظام جمهوری اسلامی رقم زد. 

وی تصریح کرد: برای پیش‌بردن اهداف نظام جمهوری اسلامی ضرورت دارد نیروها باانگیزه بالا و پر توان کار را پیش ببریم. نیاز داریم از بدنه بسیج استفاده کنیم. 

طهماسبی با بیان اینکه بسیج و سپاه می‌توانند یاری گر دستگاه قضا باشند،  تأکید کرد: باید نیروی بسیجی در مکتب عاشورایی و در فضایی سرشار از معنویت و اخلاق پرورش‌یافته و در جهت پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی تلاش کند. 

رئیس‌کل جدید دادگستری استان یزد گفت: آموزش‌های حقوقی یکی از الزاماتی است که می‌تواند قوه قضاییه را در راستای اجرای عدالت یاری کند؛ بسیج ظرفیت بالقوه‌ای در این زمینه دارد که می‌تواند پای‌کار بیاید. 

وی بیان کرد: آمادگی داریم تا با کمک ظرفیت‌های موجود در دادگستری، مشاوره‌های کلی در قالب مسائل آموزشی برای بدنه بسیج و سپاه انجام دهیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از