حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
مدیرکل صنعت معدن و تجارت یزد خبر داد:

بررسی مشکل ۷ هزار واحد صنعتی در یزد

بررسی مشکل ۷ هزار واحد صنعتی در یزد

مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان یزد گفت: تاکنون ۷ هزار و ۶۲۹ پرونده صنایع یزد در جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان یزد مورد بررسی قرار گرفته است.

به گزارش «یزدرسا» به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد، محمدکاظم صادقیان اظهار داشت: تاکنون 552 جلسه کارگروه اصلی تسهیل و رفع موانع تولید و 304 جلسه کمیته تخصصی و 4 هزار و 784 جلسه کارشناسی به منظور رفع مشکلات صنایع استان یزد تشکیل شده است.

مدیرکل صنعت معدن وتجارت استان یزد با بیان اینکه تاکنون 7هزار و 629 پرونده صنایع در این جلسات مورد بررسی قرار گرفته است، افزود: 18 درصد پرونده‌ها مربوط به صنایع شیمیایی و سلولزی، 16 درصد مربوط به صنایع معدنی، 15 درصد مربوط به صنایع نساجی، 14 درصد مربوط به صنایع فلزی و برق، هفت درصد مربوط به صنایع غذایی و دارویی و 30 درصد نیز مربوط به جهاد کشاورزی و گردشگری بوده است.

وی با بیان اینکه این جلسات 8 هزار و 286 مصوبه داشته‌اند، عنوان کرد: 5 هزار و 831 مصوبه مربوط به مسائل بانکی واحدها، 838 مصوبه مربوط به مسائل تامین اجتماعی، 243 مصوبه مربوط به مسائل مالیاتی، 112 مصوبه مربوط به مشکلات حوزه گاز واحدها، 133 مصوبه مربوط به مسائل حوزه برق واحدهای صنعتی و یک هزار و ۱۲۹ مصوبه مربوط به سایر مشکلات صنایع استان یزد بوده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از