حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد خبر داد:

برپایی راهپیمایی حمایت از طوفان‌الاقصی در استان یزد

برپایی راهپیمایی حمایت از طوفان‌الاقصی در استان یزد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: راهپیمایی بزرگ حمایت از حماسه غرورآفرین طوفان‌الاقصی و مبارزان فلسطینی جمعه ۲۱ مهر ماه پس از نماز جمعه در ۳۰ نقطه استان یزد برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدحسین متوسل در گفتگو با یزدرسا گفت: فردا ۲۱ مهرماه بعد از اقامه نماز پرصلابت جمعه، راهپیمایی در حمایت از حماسه طوفان الاقصی و مردم مظلوم فلسطین و محکومیت و اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم منحوس و کودک‌کش صهیونیستی همزمان با سراسر کشور در محل میعادگاه‌های نماز جمعه استان یزد برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: نیروهای مقاومت حرکت و اقدام شجاعانه‌ای را در مقابل رژیم صهیونیستی از خود نشان دادند که در طول تاریخ فلسطین اشغالی بی‌سابقه بود و طوفان‌الاقصی نام گرفت و مردم دارالعباده با حضور در این راهپیمایی از این اقدام شجاعانه و یپروزی بزرگ اعلام حمایت می‌کنند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی به دلیل استیصال در رویارویی با مقاومت فلسطین اقدامات جنایتکارانه خود در هدف قرار دادن خانه‌های مسکونی، مراکز درمانی و زیربنایی غزه را بسیار شدت داد و چند هزار فلسطینی از زن و کودک را مورد هدف قرار داده، به شهادت رسانده یا آواره کرده است.

متوسل با بیان اینکه راهپیمایی حمایت از حماسه طوفان الاقصی در حدود ۳۰ نقطه از استان یزد برگزار می‌شود، ادامه داد: مردم شهر یزد به شکرانه پیروزی مبارزات فلسطین و محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش و حامیان آن آمریکا و انگلیس، بعد از نماز دشمن شکن جمعه از مسجد ملااسماعیل به سمت چهار راه شهدا راهپیمایی می‌کنند.

وی تصریح کرد: حدیث معروف «مَنْ سَمِعَ رجلا ینادی یا لَلْمُسْلِمینَ فَلَمْ یجِبْهُ فَلَیسَ بِمُسْلِمٍ» هرکس بشنود صدای انسانی را که فریاد می‌‏کند: ای مسلمانان به فریاد من برسید، و او را کمک نکند، مسلمان نیست.»، تکلیف ما را در برابر مسلمانانی که در معرض ظلم و ستم دشمنان امت اسلام قرار دارند، روشن می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد تأکید کرد: حضور در راهپیمایی ضد صهیونیستی فردا هم جنبه اسلامی و دینی دارد و هم وظیفه انسانی، وجدانی و عاطفی هر انسان آزاده‌ای است.

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از