حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
ورزشگاه شهید نصیری تأیید شد؛

برگزاری بازی چادرملو- نساجی با حضور هواداران یزدی

برگزاری بازی چادرملو- نساجی با حضور هواداران یزدی

با تلاش مسئولان استان یزد ورزشگاه شهید نصیری یزد تأییدیه لازم برای برگزاری بازی‌ لیگ برتر فوتبال را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، تیم فوتبال چادرملو پس از کسب مقام دوم لیگ آزادگان به لیگ برتر صعود کرد و پیش از آغاز لیگ برتر ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها استادیوم‌های تمام تیم‌ها را بازدید کرد و ایرادات هر استادیوم را به باشگاه ابلاغ کردند.

یکی از ورزشگاه‌ها شهید نصیری یزد بود که تیم فوتبال چادرملو در لیگ یک در آن ورزشگاه میزبان رقبای خود بود. 

داود رفعتی دبیر کارگروه ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها پس از بازدید ورزشگاه شهید نصیری یزد ایرادات متعددی به این ورزشگاه وارد دانسته بود و مسئولان استان تلاش بسیاری کردند تا به رفع این ایرادات بپردازند.

زهیر حاجی حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در صفحه مجازی خود نوشت: پس از دو ماه تلاش شبانه‌روزی ورزشگاه شهید نصیری یزد تأییدیه لازم برای لیگ برتر فوتبال را کسب کرد.

وی در ادامه آورده است: از حمایت‌های کم نظیر استاندار محترم یزد و تلاش‌های بی‌وقفه همکارانم در اداره اداره کل ورزش و جوانان هیأت فوتبال استان یزد و باشگاه چادرملو اردکان سپاسگزارم. بی‌صبرانه چشم انتظار حضور هواداران فهیم استان در ورزشگاه شهید نصیری یزد هستیم.

بر این اساس و با تأییدیه ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها تیم چادرملو در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه شهید نصیری میزبان نساجی و شاگردان ساکت الهامی خواهد بود و مردم یزد در این ورزشگاه به تماشای بازی این دو تیم خواهند نشست.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از