حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور مطرح کرد:

بسیج سازندگی نماد حضور مردم در عرصه‌های تمدن‌سازی

بسیج سازندگی نماد حضور مردم در عرصه‌های تمدن‌سازی

جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور از نقش حیاتی پایگاه‌های مقاومت بسیج در انقلاب مردمی و تحقق منویات مقام معظم رهبری و حضرت امام خمینی (ره) سخن گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، سردار ابوالفضل طهماسبی در مجمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج یزد که به میزبانی مشهد مقدس در حال برگزاری است، گفت: هرگاه مردم در برنامه‌های مختلف از جمله در بلایای طبیعی، راهپیمایی‌ها و فعالیت‌های تعاونی و صندوق‌های قرض‌الحسنه حضور داشته‌اند، بهترین نتایج حاصل شده است.

وی به اهمیت نقش پایگاه‌های مقاومت بسیج در انقلاب مردمی اشاره کرد و افزود: این انقلاب بر اساس منویات مقام معظم رهبری و حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفته است و هرگاه مردم در برنامه‌ها حضور داشته‌اند، آن برنامه‌ها به بهترین نحو اجرا شده‌اند.

جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور به فعالیت‌های تعاونی‌ها و صندوق‌های قرض‌الحسنه در پایگاه‌های مقاومت بسیج نیز اشاره کرد و گفت: این صندوق‌ها نقش مهمی در انجام کارهای خوب دارند و مردم در حوزه تمدن‌سازی نیز بهترین نقش را ایفا می‌کنند و بهترین افراد از بین آنها کسانی هستند که در بسیج فعالیت دارند.

وی افزود: بسیج همیشه در مواقع لازم حضور داشته و فعالیت بسیج تنها به کارهای یدی محدود نیست؛ بلکه باید مطالبه‌گر و پای کار باشند.

طهماسبی بیان کرد: این هم‌افزایی در بسیج با برنامه‌های مختلف مانند تعلیم و تربیت، حلقه‌های صالحین، راهیان نور و تشکیل محله اسلامی در حال انجام است و این اقدامات زمینه تمدن نوین اسلامی را فراهم می‌کنند.

دومین همایش فرماندهان تمدن‌ساز استان یزد با حضور حدود ۸۰۰ نفر از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج، حوزه‌های مقاومت و جانشین نواحی‌ استان به میزبانی مشهد مقدس در حال برگزاری است.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از