حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
امام جمعه بخش مرکزی یزد:

بصیرت مردم ناآرامی‌های سال گذشته را خاموش کرد

بصیرت مردم ناآرامی‌های سال گذشته را خاموش کرد

امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: طیفی از مردم که به مقابله با دشمن پرداختند بسیار جلوتر از دولت‌مردان و دست‌اندر‌کاران مبارزه با جنگ نرم بودند و هستند.

آیت‌الله سید محمدکاظم مدرسی در گفتگو با خبرنگار «یزدرسا» با اشاره به اینکه دشمن همیشه عداوت مبین و مبرهنی دارد، اظهار کرد: دشمن اگر دشمنی نکند که عنوان دشمنی به آن داده نمی‌شود، بنابراین ما نباید نگران حرکت ستیزه‌جویانه این افراد و رسانه‌های وابسته به این گروه‌ها باشیم.

امام جمعه بخش مرکزی یزد ادامه داد: باید نگران باشیم که از مقابله با دشمن غفلت کنیم، زیرا هدف دشمن از راه‌اندازی برخی جریانات مانند سال گذشته، ناامید کردن مردم نسبت به ارزش‌های اسلامی، شخصیت‌های نظام اسلامی، جلوداران دولت سیزدهم و نهادها و بازوهای توانمند نظام اسلامی مانند سپاه پاسداران و نیروهای امنیتی و مرزبانی کشور است.

وی عنوان کرد: اگر نتوانیم اهداف و تکنیک‌های دشمن را بشناسیم در این جنگ بازنده خواهیم بود، اما به لطف خداوند ملت ایران با بصیرت عمل کردند و طیفی از مردم که به مقابله با دشمن پرداختند بسیار جلوتر از دولت‌مردان و دست‌اندر‌کاران مبارزه با جنگ نرم بودند و هستند.

مدرسی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرموده بودند که برای مقابله با دشمن باید از همان جبهه‌ای که دشمن حمله کرده به آن حمله کرد که متاسفانه در این زمینه و در زمینه جنگ رسانه‌ای ضعیف عمل کرد.

وی ادامه داد: شانتاژ رسانه‌ای که از سوی دشمن دیده شده در فتنه سال گذشته، برخی از اقشار ضعیف‌النفس جامعه را تحت تاثیر قرار داد که برخی از این افراد هنرمندان و برخی از ورزشکاران بودند.

امام جمعه بخش مرکزی یزد عنوان کرد: این افراد در حقیقت بازی‌خورده این جریان بودند وگرنه عامه مردم، هنرمندان و ورزشکاران نسبت به تمامیت ارضی کشور و استقلال کشور وانسجام ملی باید توجه لازم را داشته باشند.

وی افزود: جامعه ورزشی و هنری باید مرز خود را با افرادی که جهت‌گیری منفی دارند بشناسند و به جایگاه خود در جامعه آگاه باشند.

مدرسی بهای بیش از حد به برخی از شخصیت‌ها را عاملی برای خروج این افراد از حد و حدود مشخص آنان دانست.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از