حالت تاریک
جمعه, 27 مهر 1403
در جام‌رسانه‌ای امید یزد چه‌می‎‌گذرد(۴)؛

بهره‌برداری از تالارمرکزی یزد پس‌از ۱۵ سال چشم‌انتظاری

بهره‌برداری از تالارمرکزی یزد پس‌از ۱۵ سال چشم‌انتظاری

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از بهره‌برداری از تالار مرکزی یزد پس از ۱۵ سال چشم‌انتظاری خبر داد.

 

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «ِیزدرسا»، احسان عابدی پیش از ظهر شنبه در رویداد «جام رسانه‌ای امید» در مجتمع امام علی (ع) یزد با اشاره به اینکه تمام تمرکز دشمن بر القای ناامیدی در کشور است، اظهار کرد: متاسفانه دشمن در زمینه القای ناامیدی به مردم تا حدودی موفق بوده و در راستای مقابله با این موضوع رسانه‌ها می توانند نقش موثر و پررنگی ایفا کنند و با انعکاس ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کشور در مقابل رسانه‌های غربی بایستند و امید را به جامعه بازگردانند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد افزود: دشمن از کوچکترین اتفاقات تلخ و منفی، خوراکی برای سیاه نمایی‌های خود فراهم می کند و انتشار یکپارچه و هماهنگ این سیاه نمایی‌ها اقدامی است که رسانه‌های معاند برای ایجاد موج ناامیدی در جامعه انجام می‌دهند.

عابدی با اشاره به نقش فرهنگ و هنر در ایجاد جامعه سالم و شاد به اقدامات انجام شده از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد مانند برگزاری جشنواره‌های مختلف در استان پرداخت و عنوان کرد: جشنواره بین المللی قصه گویی و جشنواره بین المللی کودک و نوجوان در سال جاری در استان برگزار می‌شود و تمامی تلاش‌های ما در راستای افزایش پویایی فرهنگی در استان یزد است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به رویدادهای فرهنگی و قرآنی اجرا شده در استان تصریح کرد: برنامه‌های متعدد فرهنگی و قرآنی در راستای در راستای افزایش پویایی فرهنگی در سطح استان اجرا شد، همچنین ۷۰ رویداد شعری نیز در سطح شهرستان‌ها از ابتدای سال گذشته تاکنون برگزار شده است.

* بهره‌برداری از تالار مرکزی یزد پس از ۱۵ سال چشم‌انتظاری

عابدی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه زیرساختی عنوان کرد: در حوزه زیرساخت‌های فرهنگی نیز اتفاقات خوبی رخ داده به نحوی که مجتمع فرهنگی امام علی (ع) تا پایان سال تکمیل می‌شود و تالار مرکزی یزد نیز پس از ۱۵ سال انتظار، بهره‌برداری می‌شود.

وی همچنین از کلنگ‌زنی مجتمع بزرگ فرهنگی-هنری در منطقه کاریزبوم یزد خبر داد و گفت: کلنگ‌زنی این مجتمع امروز انجام می شود و قرار است توسط بخش خصوصی سالن بزرگ هزار نفره در مجتمع فرهنگی-هنری در این مکان ایجاد شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بیان کرد: طرح بالندگی ۴ هزار حافظ قرآن کریم در استان نیز در حال اجرا است که این طرح توسط موسسات قرآنی در استان اجرا می شود.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از