حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد:

بهره‌برداری از ۲۶ پروژه‌ در شهرستان خاتم

بهره‌برداری از ۲۶ پروژه‌ در شهرستان خاتم

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد گفت: هم‌زمان با هفته دولت ۲۶ پروژه با اعتبار ۸۰ میلیارد تومان در شهرستان خاتم به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» به نقل از روابط‌عمومی استانداری یزد، محمدحسین پارساییان گفت: هم‌زمان با هفته دولت در شهرستان خاتم ۲۶ پروژه با اعتبار ۸۰ میلیارد تومان در حوزه‌های عمرانی، آموزشی، ورزشی، کشاورزی و صنعتی به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: مهم‌ترین و شاخص‌ترین پروژه‌ها در حوزه آموزشی، زمین چمن مصنوعی مدرسه امام حسین با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، مدرسه‌ امیرکبیر با اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و شهرداری با اعتبار ۸۲۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد بیان کرد: طرح توسعه دوکلاسه و نمازخانه دبستان حافظ در روستای بختیاری با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال و طرح توسعه دوکلاسه مدرسه مدنی بخش چاهک با اعتبار ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

پارساییان گفت: در حوزه کشاورزی کارگاه بسته‌بندی خشکبار و میوه‌های آجیلی با سرمایه‌گذاری ۱۵ میلیارد تومان و تولید سالیانه یک هزار و ۲۰۰ تن با اشتغال ۱۴ نفر به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: در حوزه عمرانی، بوستان‌ امیر با اعتبار ۷ میلیارد تومان و جداسازی آب فضای سبز با اعتبار ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

این مقام مسئول گفت: بلوار شهید رئیسی بخش چاهک به طول یک کیلومتر و اعتبار ۱۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

پارساییان بیان کرد: کلنگ احداث پارک بانوان در مساحت ۲۴ هزار و ۸۶۱متر مربع و با اعتبار ۱۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به زمین‌زده و مقرر شد ظرف یک‌ سال آینده به بهره‌برداری برسد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از