حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت مطرح کرد:

برگزاری انتخابات سالم با پرهیز از شعار‌زدگی

برگزاری انتخابات سالم با پرهیز از شعار‌زدگی

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: دولت به‌ دور از هرگونه شعارزدگی و تکرار گرایی و در چارچوب قانون برای برگزاری انتخابات سالم تلاش می‌کند.

سپهر خلجی در گفتگو با خبرنگار یزد رسا، دررابطه‌با ضرورت تبیین دستاوردها و عملکرد دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی خود در ابتدای سال در مورد انتخابات بر روی چهار مسئله مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت تأکید کردند و دقیقاً همین موضوعات نیز در زمینه انتخابات سرلوحه برنامه‌ریزی دولت قرار دارد.

 

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با اشاره به اینکه دولت مجری برگزاری انتخابات است، ادامه داد: دولت به‌دوراز هرگونه شعارزدگی و تکرار گرایی و در چارچوب قانون برای برگزاری انتخابات سالم تلاش می‌کند.

 

وی با تأکید بر اینکه دشمنان تلاش دارند با اخبار ناامیدکننده که اکثر آنها نیز دروغ است مردم را نسبت به آینده انقلاب اسلامی دچار ناامیدی کنند تصریح کرد: یکی از وظایفی که در زمینه اطلاع‌رسانی توسط دستگاه‌های اجرایی باید مدنظر قرار گیرد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است تا مردم در جریان این موضوعات قرار گیرند. تلاش می‌کنیم تا دستاوردهای دوران انقلاب اسلامی و عملکرد دستگاه‌ها بیان و اطلاع‌رسانی شود تا مردم در جریان خدمات نظام قرار گیرد.

 

خلجی با ابراز امیدواری برای مشارکت هرچه بیشتر مردم در انتخابات پیشرو اظهار کرد: بیان دستاوردهای نظام و اطلاع‌رسانی در این زمینه می‌تواند شور انتخاباتی را در جامعه فراگیر کند؛ ازاین‌رو همه دستگاه‌ها می‌توانند شور انتخاباتی در جامعه ایجاد کنند.

 

وی بر ضرورت ایجاد شور انتخاباتی از سوی رسانه‌ها در جامعه تصریح کرد: رسانه‌ها می‌توانند شور انتخاباتی را در زمان باقیمانده تا انتخابات در قالب برگزاری میزگرد، مصاحبه‌های نقادانه از طیف‌های مختلف سیاسی که پوشش‌دهنده سلایق آحاد مختلف جامعه باشد، ایجاد کنند.
انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از