حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
چراغ راه؛

به خاطر دنیا آخرت خود را فنا ندهید

به خاطر دنیا آخرت خود را فنا ندهید

شهید عباس علی جعفری فرد یکم تیر ۱۳۳۷ در روستای عطر آباد از توابع شهرستان اردکان یزد به دنیا آمد و سرانجام ۲۲ تیر ۱۳۶۵ در منطقه فاو عراق بر اثر اصابت ترکش به‌صورت به شهادت رسید.

به گزارش پایگاه خبری «یزدرسا»، شهید عباس علی جعفری فرد یکم تیر ۱۳۳۷ در روستای عطر آباد از توابع شهرستان اردکان یزد به دنیا آمد و تا پایان دوره کاردانی در رشته تربیت‌معلم درس خواند و معلم بود. با آغاز جنگ تحمیلی به‌عنوان بسیجی با سمت مسئول تدارکات راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد. سرانجام ۲۲ تیر ۱۳۶۵ در منطقه فاو عراق بر اثر اصابت ترکش به‌صورت به شهادت رسید. پیکرش در امامزاده سید نورالدین زادگاهش به خاک سپرده شد.

در بخشی از وصیت‌نامه این شهید والامقام آمده است:

خدا من هيچ بودم و اميدوارم حالا لااقل حلالم گردانی تا در قيامت در حضورت خجالت‌زده و شرمنده نباشم پروردگارا من ممنونم از تو كه این‌قدر مهربانی و متأسفم كه چرا بعضی اين مهربانی تو را با كفر و شرک، ظلم و بيداد جواب می‌گویند. خداوند كريم، ارباب عزيز، مولای بزرگوار، همه چيز من، چگونه در قيامت در حضورت اظهار وجود توانم كرد. درصورتی‌که جز وقت قليلی از عمرم بقيه را در بی‌خبری و اغفال گذرانده‌ام؛ ولی وصف تو را خيلی شنیده‌ام. می‌دانم خيلی بخشنده و رئوف هستی. پس به بخشش تو اميدوارم و شكر می‌کنم تو را كه مرا به اين درجه لياقت عطا فرمودی اگر مادری ندارم كه برايش پيغام و صحبتی ادا كنم ولی تمام زنان مؤمنه كه مادران فرزندان رشيد و متقی اين جهانند، به‌جای مادر خود حساب كرده و می‌گویم خوش به حال شما كه چنين لیاقت‌های داشته و خداوند آن‌قدر شما را دوست داشته كه چنين مقامی را به شما عطا كرده اميدوارم هميشه موقعيت خود را حفظ كرده و قدر خود را بدانند پدر گرامی از اينكه در مدت زندگانی نتوانستم آن‌طور كه بایدوشاید حق فرزندی ادا كنم اميدوارم مرا ببخشی. ان‌شاءالله در قيامت اگر در نزد پروردگار ارزشی داشتم بتوانم تلافی كنم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از