حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
چراغ راه؛

به عشق وصال او اسلحه را برداشتم

به عشق وصال او اسلحه را برداشتم

شهید سید جلال طباطبائی بازارنو یکم اسفند ۱۳۴۳ در شهرستان یزد به دنیا آمد و سرانجام ۲۸ مهر ۱۳۶۲ در بانه بر اثر اصابت ترکش به سر شهید شد.

به گزارش«یزدرسا»، شهید سید جلال طباطبائی بازارنو یکم اسفند ۱۳۴۳ در شهرستان یزد به دنیا آمد و تا دوم متوسطه در رشته تجربی تحصیل کرد. با آغاز جنگ تحمیلی به‌عنوان بسیجی با سمت آرپی‌جی‌زن راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد. سرانجام ۲۸ مهر ۱۳۶۲ در بانه بر اثر اصابت ترکش به سر شهید شد.


در بخشی از وصیت‌نامه این شهید والامقام آمده است:

امت مبارز، مادر و برادرانم عزیزم هر زمان حسينى و هر مكان كربلايى مى‌باشد حسين (ع) زمان ما خمينى و كربلايش جبهه‌اى جنوب و غرب است .
لبيک يا خمينى به گوش جان شنيدم و اسلحه برادر شهيدم را برداشتم و سنگر خالى او را به عشق وصال او و بخاطر اسلام پر نمودم.
مادرم، برادرانم، اقوام و آشنايانم بدانيد كه من با چشم باز راهم را انتخاب كردم و بخاطر اسلام به جبهه آمدم و براى خدا مى‌جنگم پس بر هدفم به ديده احترام بنگريد و به راهم عاشقانه قدم نهيد دوستانم را وصيت مى‌كنم كه براى ادامه راهم به جبهه بيايند و راهم را ادامه دهند.
مادرم، برادرم و دوستانم در عزاى من‌ گريه نكنيد و بى تابى نكنيد كه اينكار دشمن را شاد مى‌كند.
امت رزمنده، والده عزيزم و اى برادرانم در فقدان من كسى را محكوم نكنيد و ديگرى را مقصر نشماريد حرف نسنجيده‌اى را نگويد اهانت نابجایى را ننمایيد. روحانيت را هميشه پشتيبانى كنيد و در همه امور نظر ايشان را جويا باشيد.

عزيزانم دعا به امام و به پيروزى اسلام و به نصرت رزمندگان را فراموش نكنيد چرا كه سلاح ما مومنين دعاست هرچه داريم از دعا داريم و باز هم تاكيد مى‌كنم كه دعا را فراموش نكنيد و ديگر اينكه جبهه‌ها را فراموش نكنيد. در هر فرصت و موقعى كه هست به جبهه بشتابيد چراكه بر طبق فتواى امام افضل اعمال و بالاترين كارها درحال حاضر رفتن به جبهه هست و اگر نمى‌توانيد به جبهه بياييد پشت جبهه را فراموش نكنيد.
و شما كه خدمت مقدس سربازى را ناديده گرفته‌ايد رفتن به سربازى درحال حاضر ارزشش كمتر از خواندن نماز نيست.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از