حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
با حمایت شهرداری یزد؛

تئاتر پهلوان بزرگ یزدی تولید می‌شود

تئاتر پهلوان بزرگ یزدی تولید می‌شود

شهردار یزد با اشاره به دیدار با فرید سعادتمند، گفت: تئاتر پهلوان بزرگ یزدی با حمایت شهرداری یزد تولید می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یزدرسا به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد، ابوالقاسم محی‌الدینی در دیدار با فرید سعادتمند از آهنگ سازهای به نام کشور، اظهار داشت: در این نشست قرار شد که در سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری حمایت‌هایی از فعالیت‌های هنری در حوزه موسیقی فاخر داشته باشد.

وی افزود: امروزه دنیا، دنیای روایت‌های مختلف از موضوعاتی است که هر شهر دارد و با این روایت‌ها است که یک شهر معرفی می‌شود.

محی الدینی عنوان کرد: یزد هم در حوزه‌های مختلف به دلیل سابقه تاریخی بسیار زیادی که دارد بسیار غنی است و می‌توان از آن روایت‌های بسیار خوبی ارائه کرد.

شهردار یزد تصریح کرد: به همین دلیل قرار شد با اقدامی که در سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی در حال انجام است، بتوانیم روایت‌های مختلف را به صورت مکتوب انجام دهیم و پس از آن هم کلیپ‌های کوتاهی از این روایت‌ها به همراه موسیقی و صداگذاری بسیار مناسب انجام شود.

محی‌الدینی با بیان اینکه این کلیپ‌ها به چند زبان زنده دنیا زیرنویس خواهد شد، گفت: دومین موضوع بحث شده در این نشست مربوط به پهلوان بزرگ یزدی بود که نمایشنامه آن در حال تهیه است و بحث شد که شهرداری هم حمایت‌های لازم در این حوزه را داشته باشد تا تئاتر خوبی با این موضوع ساخته شود.

وی ادامه داد: همچنین المپیاد ورزشی سال آینده شهرداری یزد با عنوان پهلوان بزرگ یزدی برگزار خواهد شد تا بتوانیم هرچه بیشتر نسبت به معرفی این چهره یزد پرداخته و در اختتامیه المپیاد هم این نمایش را به روی صحنه ببریم.

شهردار یزد گفت: در خصوص این نمایشنامه تاکید داشتیم که محتوا و متن آن کامل باشد تا تئاتری با بهره‌گیری از نمایشنامه کامل و جامع داشته باشیم و بازیگران آن هم از بازیگران توانمند انتخاب شوند.

محی‌الدینی تاکید کرد: اگر قرار است هزینه‌ای برای معرفی یزد و شخصیت‌های این شهر انجام دهیم باید کاری فاخر و خوب بسازیم که همیشه مانگار باشد و بتواند یزد را به بهترین شکل ممکن معرفی کند.

انتهای پیام/م

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از