حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
مدیرکل انتقال خون استان یزد:

تامین خون بیماران سرطانی یزد در طرح سپاس

تامین خون بیماران سرطانی یزد در طرح سپاس

مدیر کل انتقال خون استان یزد گفت: اهداکنندگان خون با شرکت در طرح سپاس برای درمان بیماران سرطانی مشارکت کنند.

به گزارش پایگاه خبری یزدرسا به نقل از وبدا یزد، سیدمحمدرضا آقایی افزود: استان یزد سومین استان بخشنده از لحاظ اهدای خون در کشور است و یزد از لحاظ سلامتی خونی، استانی سرآمد به شمار می‌رود.

وی اظهار کرد: پایگاه‌های انتقال خون در استان یزد همیشه فعال بوده و در همیشه ایام سال آمادگی دریافت خون از شهروندان را داریم.

مدیرکل انتقال خون استان یزد تحول، تعالی، تکامل فناوری و در همه حال بروز بودن را از رسالت‌های انتقال خون استان یزد برشمرد و افزود: مردمی سازی انتقال خون را در برنامه داریم.

مدیرکل انتقال خون استان یزد ادامه داد: در یزد انتقال خون میدان ابوذر همیشه فعال است و آمادگی لازم برای دریافت خون شهروندان در همه اوقات روز را دارد، پایگاه انتقال خون اردکان و میبد را هم داریم که فعال بوده و پایگاه‌های مهریز و بافق هم به تازگی در دولت سیزدهم افتتاح شده است و زمینه ایجاد پایگاه در دو تا سه شهرستان دیگر را داریم.

آقایی تصریح کرد: تیم سیار دریافت انتقال خون هم در استان آماده کار است تا شهروندانی که اطلاع دهند در هر نقطه از شهر، تیم سیار انتقال خون با امکانات در آنجا حاضر شده و کار دریافت خون اهدایی شهروندان را انجام دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از