حالت تاریک
جمعه, 27 مهر 1403
تجلیل از کوهنورد یزدی به‌دنبال چهاردهمین صعود برون‌مرزی
توسط مدیرکل اداره کار یزد انجام شد؛

تجلیل از کوهنورد یزدی به‌دنبال چهاردهمین صعود برون‌مرزی

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان یزد با حضور در منزل کوهنورد یزدی که چهاردهمین صعود برون مرزی خود را در کشور هندوستان رقم زد از وی تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد، در راستای برنامه‌های هفتگی تجلیل از خانواده‌های ایثارگران که به همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد برگزار می‌شود محمدرضا فلاحتی با حضور در منزل گلشن‌نیا که چهاردهمین صعود برون مرزی خود را در کشور هندوستان رقم زد از وی تجلیل کرد.

مهدی گلشن‌نیا یکی از جانبازان سرافراز و پیشکسوت ورزشی استان یزد است که سابقه طولانی در ورزش کوهنوردی و دوچرخه سواری دارد. وی در سن ۶۷ سالگی بار دیگر موفق شد به یکی از مرتفع‌ترین قله‌های جهان صعود کند.

وی یکی از جانبازان سرافراز ایران و به نوعی مسن‌ترین کوهنورد فعال کشور به شمار می‌رود که تاکنون موفق شده ۸۳ مرتبه دماوند، ۳۵ مرتبه قله سبلان و ۱۳ مرتبه قله علم کوه را فتح کند؛ وی علاوه بر کوهنوردی در رشته دوچرخه‌سواری نیز فعالیت می‌کند.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی توسعه ورزش و ترویج فرهنگ ورزش کردن در جامعه کارگری را از اولویت‌های هیأت‌های کارگری استان برشمرد و افزود: مفتخر هستیم که شما به‌ عنوان ریاست انجمن کوهنوردی کارگران استان یزد فعالیت دارید و در توسعه و ترویج ورزش کوهنوردی و دوچرخه‌سواری میان قشر زحمتکش کارگری استان سهیم هستید.

محمدهادی آقایی رئیس مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران استان و جمال تقی‌نژاد رئیس هیأت ورزش کارگری نیز در این دیدار حضور داشتند.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از