حالت تاریک
پنج‌شنبه, 20 اردیبهشت 1403
معاون میراث‌فرهنگی عنوان کرد:

تخفیف موزه‌های یزد به مناسبت روز معلم

تخفیف موزه‌های یزد به مناسبت روز معلم

معاون میراث‌فرهنگی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد از تخفیف موزه‌ها و بنا‌های تاریخی یزد برای معلمان به مناسبت بزرگداشت روز معلم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری «یزدرسا» به نقل از روابط‌عمومی اداره میراث‌فرهنگی یزد، عبدالمجید شاکری گفت: همه معلمان، آموزگاران و اساتید دانشگاه روز سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت با ارائه کارت شناسایی می‌توانند از موزه‌ها و بنا‌های تاریخی فرهنگی مشارکت‌کننده در این طرح، به‌صورت رایگان یا با تخفیفات ویژه بازدید کنند.

وی افزود: بازدید از خانه لاری‌ها، زندان اسکندر، نارین قلعه و باغ جهانی پهلوان پور مهریز در این روز برای فرهنگیان رایگان است، همچنین باغ جهانی دولت‌آباد و موزه آب با ۵۰ درصد تخفیف، قنات جهانی زارچ و موزه اسناد و نسخ مهربان پولادی با ۶۰ درصد تخفیف، موزه دیدنی‌های یزد با ۴۰ درصد تخفیف و موزه نور و روشنایی با ۸۰ درصد تخفیف در این طرح مشارکت دارند.

معاون میراث‌فرهنگی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد گفت: این طرح در روز ۱۲ اردیبهشت برای معلمان با ارائه کارت شناسایی معتبر به همراه ۴ نفر از اعضای خانواده در نظر گرفته‌شده است.

شایان‌ذکر است؛ در تقویم رسمی کشور ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری به‌عنوان روز بزرگداشت مقام معلم نام‌گذاری شده است.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از