حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
معاون آموزش ابتدایی آموزش‌وپرورش یزد خبر داد؛

تعیین شهریه پیش‌دبستانی‌ها تا پایان مهرماه

تعیین شهریه پیش‌دبستانی‌ها تا پایان مهرماه

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با بیان اینکه فرآیند تعیین شهریه به صورت کشوری انجام می‌شود، گفت: شهریه نهایی پیش‌دبستانی‌ها تا پایان مهرماه اعلام می‌شود.

صادق رضایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری یزدرسا اظهار کرد: فرآیند تعیین شهریه به صورت کشوری و از طریق سازمان تعلیم و تربیت کودک پیگیری می‌شود.
وی ادامه داد: مؤسسه و پیش‌دبستانی‌ها باید در فرآیند تعیین شهریه شرکت کنند و بر اساس داده‌ها و اطلاعاتی که ثبت می‌کنند و همچنین بعد از تأیید منطقه، شهرستان و استان؛ سازمان تعلیم و تربیت کودک بر اساس آیتم‌هایی همچون موقعیت جغرافیایی، وضعیت ملک، تعداد نوآموزان و وضعیت نیروی انسانی تعیین شهریه خواهند شد. این اتفاق تا پایان مهرماه به طول می‌انجامد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد ادامه داد: در حال حاضر پیش‌دبستانی‌ه بر اساس نرخ شهریه سال قبل ثبت نام را انجام می‌دهند و بعد از تعیین شهریه نهایی نسبت به دریافت مابه التفاوت و با عودت مبلغ اضافی اقدام می‌کنند.

رضایی در خصوص ضرورت گذراندن دوره پیش دبستانی اظهار کرد: الزامی برای ثبت نام در مقطع پیش دبستانی وجود ندارد؛ اما توصیه می‌کنیم کودکان در این مقطع ثبت‌نام کنند چرا که فرصتی برای رشد اجتماعی و عاطفی کودکان بوده و آن‌ها آمادگی لازم برای حضور در دبستان را به دست می‌آورند.
انتهای پیام/ش

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از