حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج منتظر قائم (عج) یزد:

تقویت رسانه‌های انقلابی توطئه دشمن را خنثی می‌کند

تقویت رسانه‌های انقلابی توطئه دشمن را خنثی می‌کند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج منتظر قائم (عج) یزد گفت: تقویت رسانه‌های انقلابی در برهه کنونی می‌تواند بسیاری از حیله و نیرنگ‌های دشمن برملا ساخته و کشور را از شر آنان در امان دارد.

حسین آزادی نژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا» اظهار کرد: رسانه‌های معاند فارسی‌زبان در نا آرامی‌های سال گذشته نقش بسیار پر رنگی داشتند و به نوعی جریان آشوب را فرماندهی می‌کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج منتظر قائم (عج) یزد ادامه داد: در همین نا آرامی‌ها بود که لزوم تقویت رسانه‌های انقلابی هویدا شد؛ البته خبرنگاران و رسانه‌های انقلابی با همین ظرفیت موجود توانستند امپراتوری دروغ را رسوا کرده و سناریوی آن‌ها را به شکست بکشاند.

وی تصریح کرد: در جریان طوفان الاقصی رسانه‌های حق دست اول را در انتشار اخبار و روایت داشتند؛ رژیم صهیونیستی از این سرعت عمل آنها متحیر ماند و در نهایت باعث رسوایی آنها در چشم جهانیان شد.

آزادی نژاد ادامه داد: برای رسیدن به روایت درست از اتفاقات داخل کشورمان در شرایطی که هجمه‌های بسیاری علیه ایران اسلامی رواج دارد، می‌توان در وهله اول رسانه‌ها و خبرنگاران انقلابی را تقویت کرده و در وهله بعدی سواد رسانه‌ای افراد جامعه را بالا ببریم.

وی عنوان کرد: در شرایطی که همه افراد جامعه با آگاهی و سواد لازم در فضای مجازی حضور یابند و بتوانند برای خود رژیم رسانه‌ای سالم بچینند؛ همچنین رسانه‌های انقلابی در این فضا حضور فعالانه داشته باشند و اعتبار خود را در بین افراد هرچه بیشتر بالا ببرند، در آن شرایط بر دشمن در فضای مجازی فائق آمده‌ایم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج منتظر قائم (عج) یزد گفت: خدا را شاکریم که رسانه‌های معاند رو به افول بوده و به دلیل بی‌اعتباری که برای خودشان رقم زده‌اند در حال شکست هستند. این بهترین فرصت برای قوی کردن خود در عرصه رسانه است.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از