حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
عضو شورای اسلامی شهر یزد:

تقویت رسانه‌های حق‌گو ضرورت دارد

تقویت رسانه‌های حق‌گو ضرورت دارد

عضو شورای اسلامی شهر یزد تاکید کرد: قوی‌سازی رسانه‌های حق‌گو در ایران و سایر نقاط جهان ضرورت دارد.

فاطمه زارع بیدکی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا» با اشاره بر ضرورت درهم شکستن امپراتوری رسانه‌ای دشمن اظهار کرد: جنگ‌های امروزی در بستر رسانه‌ها شکل می‌گیرد و دشمن در این بستر تلاش می‌کند تا با روایت‌سازی نادرست و دروغ‌پردازی افکار عمومی را در راستای اهداف خود هدایت کند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط‌ زیست شورای اسلامی شهر یزد با تأکید بر ضرورت قوی‌سازی رسانه‌های حق‌گو در ایران و سایر نقاط جهان ادامه داد: نباید اجازه دهیم دشمن در عرصه رسانه احساس پیروزی کند؛ بلکه در وهله اول با افزایش سواد رسانه‌ای افراد در جوامع مختلف می‌توانیم هیمنه دشمن در جنگ رسانه‌ای را درهم شکنیم.

وی با اشاره بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌ها برای پیروزی در جنگ رسانه‌ای عنوان کرد: تقویت رسانه‌های موجود، بالا بردن آگاهی مردم و روشنگری می‌تواند نقش بسزایی در پیروزی رسانه‌های حق علیه باطل داشته باشد.

زارع بیدکی گفت: رسانه‌های دشمن هرچه را که بخواهند رسانه‌ای شود، می‌بینند و هرچه را که نخواهند رسانه‌ای شود، در خفا نگه می‌دارند؛ در شرایطی که دشمن تجمعات محدود و معدود را می‌بیند؛ اما اعتکاف‌های چند هزار نفری جوانان و نوجوانان کشورمان را نمی‌بینند، لازم است رسانه‌های همسو با اهداف نظام با قدرت هرچه بیشتر در میدان حاضر شده و آنچه واقعیت و حقیقت دارد را نمایان سازد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط‌ زیست شورای اسلامی شهر یزد با اشاره بر ضرورت زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا عنوان کرد: در مأموریت‌های بسیج برای مقابله با ناآرامی‌ها و اغتشاشات تعدادی از جان‌برکفان نظام به شهادت رسیدند؛ آرمان علی‌ وردی طلبه ۲۱ ساله حوزه علمیه آیت‌الله مجتهدی و بسیجی یگان امنیتی امام رضا (ع)، ساکن محله شهران تهران یکی از این عزیزان بود.

عضو شورای اسلامی شهر یزد افزود: به‌منظور گرامیداشت یاد و خاطره این شهید گران‌قدر با مصوبه شورای اسلامی شهر یزد، میدان آرمان واقع در بلوار رسالت یزد به نام شهید امنیت، شهید آرمان علی وردی نام‌گذاری شد.
انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از