حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
فرماندار شهرستان بهاباد:

تقویت روحیه مقاومت باحضور در راهپیمایی روز قدس

تقویت روحیه مقاومت باحضور در راهپیمایی روز قدس

فرماندار شهرستان بهاباد گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس و حمایت از مردم فلسطین در سرتاسر دنیا باعث تقویت روحیه این ملت و جبهه مقاومت در راستای استقامت بیشتر است.

علیرضا تیموری در گفتگو با پایگاه خبری «یزدرسا» ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات با اشاره به قرارگیری در آستانه روز جهانی قدس اظهار کرد: روز جهانی سال جاری با سال‌های دیگر متفاوت است زیرا که در چند ماه گذشته شاهد جنایات وحشتناک رژیم غاصب صهیونیستی در غزه بوده‌ایم.

وی ادامه داد: تعداد زیادی از زنان و کودکان بی‌گناه در غزه و فلسطین با دستان این رژیم غاصب به شهادت رسیدند و در اقدامی وحشیانه این رژیم وحشی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق حمله کرد که تعدادی از نیروهای ایرانی و مشاوران به شهادت رسیدند.

فرماندار شهرستان بهاباد عنوان کرد: با توجه به جنایت‌های رژیم صهیونیستی مردم در سال جاری قطعا حضور پرشورتری در راهپیمایی روز قدس خواهند داشت و نفرت و انزجار خود را از این رژیم غاصب فریاد خواهند زد.

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان بهاباد همچون سایر شهرستان‌های استان و کشور نیز برنامه‌ریزی شده است، گفت: از ساعت ۱۰ صبح مردم روزه‌دار بهاباد از محل مسجد انقلاب تا مسجد جامع بهاباد به راهپیمایی خواهند پرداخت و با قرائت قطعنامه بار دیگر حمایت خود را از مردم غزه و فلسطین نشان خواهند داد.

تیموری با اشاره به تاثیر حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تصریح کرد: با این شرایط که امکان حضور ما در کنار مردم فلسطین و غزه وجود ندارد تا بتوانیم همگام‌ با این مردم علیه این رژیم غاصب مبارزه کنیم، بنابراین باید مخالفت و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی به شکل تجمع و راهپیمایی و با سردادن شهارهای کوبنده نشان داد.

وی ادامه داد: قطعا این حضور و حمایت از مردم فلسطین در سرتاسر دنیا هم باعث تقویت روحیه این ملت و جبهه مقاومت در راستای مقاومت بیشتر و هم باعث عقب‌نشینی رژیم کودک‌کش اسرائیل و شناخته شدن چهره پلید این رژیم خواهد شد.

انتهای خبر/ 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از