حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
رئیس‌کل دادگستری استان یزد عنوان کرد:

تلاش غرب برای عدم حضور نشانه اهمیت حضور

تلاش غرب برای عدم حضور نشانه اهمیت حضور

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: اگر از دید این عوامل رای مردم تاثیر ندارد و یا مردم مشارکت نخواهند داشت پس این میزان از انرژی و سرمایه‌ای که این رسانه‌های خارجی و وابسته به دولت‌های غربی مصرف می‌کنند برای چیست؟.

حجت الاسلام و المسلمین حسین طهماسبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات اظهار کرد: شرکت در انتخابات از دو بعد کمی و کیفی تاثیر بسیار زیادی در سرنوشت مردم و آینده کشور دارد.

وی افزود: دلیل و شاهد این سخن این است که از روزها و هفته‌های قبل رسانه‌های خارجی و معاند تمام تلاش خود را کردند تا مردم در انتخابات حضور نداشته باشند و یا حضور آن‌ها را بی‌اثر جلوه دهند.

رئیس‌کل دادگستری استان یزد عنوان کرد: اگر از دید این عوامل رای مردم تاثیر ندارد و یا مردم مشارکت نخواهند داشت پس این میزان از انرژی و سرمایه‌ای که این رسانه‌های خارجی و وابسته به دولت‌های غربی مصرف می‌کنند برای چیست؟.

طهماسبی با بیان اینکه نفس این اصرار بر عدم مشارکت مردم خود گواهی بر اهمیت حضور مردم در پای صندوق‌های رأی است، تصریح کرد: از این نشانه متوجه می‌شویم که این حضور و مشارکت تاثیر شگرفی در آینده کشور دارد و تلاش کاندیدها برای جلب رأی مردم بیانگر اهمیت هر رأی مردم است.

وی در پایان گفت: تردیدی در اهمیت و تاثیر حضور مردم در انتخابات وجود دارد و این حضور هر چه مسنجم‌تر و قوی‌تر باشد و جوانان مشارکت بیشتری داشته باشند، تاثیرگذاری این حضور بیشتر خواهد بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از