حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
سرپرست اداره کل ثبت احوال استان یزد:

تمام ادارات ثبت احوال یزد امروز باز است

تمام ادارات ثبت احوال یزد امروز باز است

سرپرست اداره کل ثبت احوال استان یزد گفت: کلیه ادارات و نمایندگی‌های ثبت احوال استان یزد مانند تمام ادارات ثبت احوال در دیگر نقاط کشور از زمان شروع اخذ رأی باز و فعال هستند

مهدی مصدق در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، گفت: کلیه ادارات و نمایندگی‌های ثبت احوال استان یزد مانند تمام ادارات ثبت احوال در دیگر نقاط کشور از زمان شروع اخذ رأی باز و فعال هستند و تا آخرین لحظه زمان رأی‌گیری ادارات باز است و همکاران ما در ادارات ثبت احوال حضور دارند.

وی ادامه داد: عمده کاری که ادارات ثبت احوال انجام می‌دهند پاسخگویی تلفن در خصوص ابهامات احزار هویت شهروندان است و بر این اساس مراکز پاسخگویی و استعلام ثبت احوال آماده ارائه کد ملی به این افراد از طریق تماس تلفنی شعب اخذ رأی خواهند بود.

سرپرست اداره کل ثبت احوال استان یزد اضافه کرد: همچنین چنانچه افراد کد ملی را فراموش کرده یا ایرادی در شناسنامه آنها وجود داشته باشند مسئولان شعبه می‌توانند تماس بگیرند تا برای رفع مشکل اقدام شود، اگر اشکالات خاص دیگری نیز وجود داشته باشد مردم می‌توانند به ادارات ثبت احوال مراجعه کنند و همکاران ما پاسخگو خواهند بود.

 وی گفت: مشکلی که در دور نخست انتخابات در زمینه مدارک هویتی ایجاد شد، جاماندن یا جابجایی شناسنامه و کارت ملی رأی دهندگان در شعب بود و لازم است شهروندان پس از اسکن مدرک هویتی، از تحویل گرفتن و اختصاص آن مدارک به خودشان مطمئن شوند.

مصدق ادامه داد: افرادی که مدارک هویتی خود را هفته گذشته در شعبه اخذ رأی جا گذاشته‌اند امروز می‌توانند با مراجعه به همان شعبه شناسنامه یا کارت ملی خود را تحویل بگیرند و از اختصاص این مدارک به خود مطمئن شوند و یا بعدا با مراجعه به ادارات ثبت احوال مدارک خود را تحویل بگیرند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از