حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
با شعار «تئاتر، تمرین ناب زندگی» برگزار می‌شود؛

جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک بزرگترین رویداد هنری یزد

جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک بزرگترین رویداد هنری یزد

بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با شعار «تئاتر، تمرین ناب زندگی» اسفندماه امسال در شهر تاریخی اردکان یزد برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری «یزدرسا»، بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با شعار «تئاتر، تمرین ناب زندگی» و با هدف تقویت همدلی و همراهی، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش اسفندماه امسال در شهر تاریخی اردکان یزد برگزار می‌شود.

جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان و جز بیست جشنواره رنکینگ بالا جهان در این حوزه هست و شامل پنج بخش داوری کودک، نوجوان، خیابانی، معلولین و نمایشنامه نویسی و با حضور ۵۰ گروه نمایشی منتخب از یک هزار و ۲۱۷ اثر از کشورهای‌استرالیا، ایتالیا، یونان، ترکیه، افریقا و روسیه به همراه چهره‌های شاخص هنری است.

 افتتاحیه همراه با شادپیمایی با حضور کودکان و نوجوانان بهمراه خانواده و به صورت مردمی با حضور چهره‌های مطرح حوزه کودک و نواجوان برگزار می‌شود.

هر اجرا موظف است سه اجرا در شهرستان اردکان داشته باشد و گروه‌های خیابانی در مدارس و بخش‌ها و مناطق محروم شهرستان اجرا خواهند داشت و در کنار هر اجرا یک مشاور خانواده حضور خواهد داشت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از