حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
رئیس سازمان فرهنگی خانواده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

حادثه تروریستی کرمان نشان از ضعف دشمن است

حادثه تروریستی کرمان نشان از ضعف دشمن است

رئیس سازمان فرهنگی خانواده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قدرت ایران اسلامی دشمنان را ناگزیر به اقداماتی چون عملیات تروریستی در کرمان کرده و چنین اقداماتی حاکی از ضعف دشمن است.

به گزارش «یزدرسا»، حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم زنگنه در دوره خانواده سنگر تمدن اسلامی که توسط سپاه الغدیر در شهر مقدس قم برگزار شد، با اشاره به فرموده امام خمینی (ه) که فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود، گفت: امروز سپاه پاسداران حافظ انقلاب است و همسران پاسداران نیز که ستون آرامش زندگی آنها هستند به امر شوهرداری، خانه‌داری، فرزندآوری و فرزندپروری می‌پردازند و در کارهایی که همسرانشان موفق هستند شریکند و در آن مأجور هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دشمنان تصور نمی‌کردند که امام خمینی (ره) چنین انقلاب عظیمی را به ثمر برساند اما امام (ره) فرمود من دولت تعیین می‌کنم من تو دهان این دولت می‌زنم و این کار را انجام داد و دشمن نیز از همان موقع جنگ با ملت ایران خود را شروع کرد.

 رئیس سازمان فرهنگی خانواده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: دشمن اولین جنگی که با ما شروع کرد جنگ احزاب و گروهک‌ها بود، در جلوی دانشگاه تهران جوان دارای محاسن و همسری که پوشیه زده بود سوار بر موتور، بنزین ریختند و آنجا را آتش زدند، همچنین اتوبوسی که زنان محجبه داخلش بودند را به آتش کشیدند و هرکجا زن محجبه را می‌دیدند با تیغ لباسش را پاره می‌کردند، جبهه ملی، نهضت آزادی فدائیان، منافقین خلق، اقلیت، اکثریت، کومله و دموکرات به جان انقلاب افتادند اما امام فرمودند جبهه ملی مرتد است و اینها گورشان را گم کردند.

وی ادامه داد: بعد از آن، جنگ هشت ساله را برای ما آغاز کردند و ما را از جنگ ‌سیاسی به جنگ نظامی بردند و تنها دو کشور سوریه و لیبی از ما حمایت می‌کردند ما برای تهیه گونی، خاکریز و سیم خاردار هم دچار مشکل بودیم اما امروز جمهوری اسلامی ایران چه اقتداری پیدا کرده است.

رئیس سازمان فرهنگی خانواده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروز اقتدار ایران اسلامی به جایی رسیده است که دارای موشک نقطه زن است، قدرت و عظمت نیروهای هوایی، زمینی و دریایی امروز ایران اسلامی به‌گونه‌ای است که دشمن نمی‌تواند از زمین، هوا و دریا بر ما مسلط شود و ناگزیرند دست به عملیات‌هایی چون عملیات تروریستی در کرمان بزنند این اقدامات حاکی از ضعف دشمن است البته مسبوق به سابقه است و این‌ها راه منصور دوانیقی‌ها و یزید را طی می‌کنند.

زنگنه گفت: اگر امروز ایران اسلامی این اقتدار را دارد اگر حشدالشعبی پایگاه‌های آمریکا را می‌زند و آن‌ها را بیرون می‌کند، یمن کشتی‌های صهیونیست را نشانه می‌رود، عملیات طوفان‌الاقصی رقم می‌خورد و حزب‌الله لبنان با رژیم صهیونیستی مقابله می‌کند این‌ها نشانه قدرت ایران است و این‌ها فرزندان حاج قاسم هستند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از