حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
جانشین مدیرکل حج و زیارت استان یزد:

حجاج یزدی از 21 تیرماه به استان بازمی‌گردند

حجاج یزدی از 21 تیرماه به استان بازمی‌گردند

جانشین مدیرکل حج و زیارت استان یزد گفت: پروازهای مربوط به بازگشت حجاج استان یزد از روز 21 تیرماه جاری آغاز می‌شود و تا 24 تیرماه طی مدت چهار روز انجام خواهد شد.

سید حسن کلانتر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، با اشاره به بازگشت حجاج یزدی به استان گفت: پروازهای مربوط به بازگشت حجاج استان یزد از روز 21 تیرماه جاری آغاز می‌شود و تا 24 تیرماه طی مدت چهار روز انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: نخستین پرواز مربوط به بازگشت حجاج حج تمتع امسال استان یزد از فرودگاه جده به فرودگاه شهید صدوقی یزد روز 21 تیرماه انجام می‌شود.

جانشین مدیرکل حج و زیارت استان یزد با بیان اینکه بازگشت حجاج استان یزد در قالب 13 پرواز انجام می‌گیرد، افزود: طبق برنامه پنج‌شنبه 21 تیرماه سه پرواز، جمعه 22 تیرماه سه پرواز، شنبه 23 تیرماه 6 پرواز و در روز 24 تیرماه یک پرواز حجاج یزدی را از فرودگاه جده به یزد بازمی‌گرداند.

وی گفت: امسال 3 هزار و 130 نفر از استان یزد شامل هزار و 743 زن و هزار و 387 مرد از تاریخ 13 خردادماه و در قالب 13 پرواز از فرودگاه شهید صدوقی به مدینه منوره اعزام شدند.

کلانتر یادآور شد: از مجموع حجاج یزدی یک نفر بر اثر سانحه تصادف فوت شده است و بقیه حجاج در سلامتی به سر می‌برند و مشکلی ندارند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از