حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
رئیس بسیج اساتید استان یزد:

حضور اساتید بسیجی در نشست جبهه علمی کشور

حضور اساتید بسیجی در نشست جبهه علمی کشور

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس بسیج اساتید استان یزد گفت: برگزاری دومین نشست سراسری بسیج اساتید کشور به صورت برخط انجام خواهد شد که از استان یزد بیش از ۳۰۰ استاد حضورخواهند داشت.

محمدرضا دهقانی اشکذری در گفتگو با «یزدرسا» با اشاره به برگزاری نشست سراسری ۳۰ هزار نفری جبهه علمی و فرهنگی بسیج اساتید کشور اظهار کرد: این دومین نشست سراسری بسیج اساتید کشور است و به صورت برخط در ۳۱ استان کشور برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس بسیج اساتید استان یزد ادامه داد: این نشست در قالب جبهه فرهنگی و علمی بسیج اساتید کشور است و در استان یزد با سخران حضوری احمد قدیری ابیانه، کارشناس ارشد حقوق بین‌الملل و حدود ۳۰۰ استاد در محل سالن همایش‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد برگزار خواهد شد، همچنین رایزنی‌های لازم برای برگزاری این نشست در شهرستان میبد نیز انجام شده است.

وی با اشاره به شعار این نشست تصریح کرد: شعار «استاد بسیجی، کارآمدی نظام حکمرانی، آزادی قدس، آرمان اسلامی» است؛ در کنار این نشست سراسری نمایشگاهی در راستای نمایش دستاوردهای دانش‌بنیان بسیج اساتید برگزار خواهد شد.

دهقانی اشکذری با اشاره به تاثیر اینگونه نشست‌ها در حل مشکلات استان عنوان کرد: ورود تخصصی کارگروه‌ها و بیان نظرات اساتید در راستای حل مشکلات و بیان راهکار در اینگونه نشست‌ها بیشتر به چشم می‌آید و در صورت تایید نهایی در شورای مرکزی پژوهشکده شهید الله‌دادی، موضوع در صورت نیاز در استان یزد و حتی در کشور مطرح خواهد شد.
انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از