حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
یک نویسنده یزدی:

حضور متعهدانه در انتخابات باعث پیشرفت کشور می‌شود

حضور متعهدانه در انتخابات باعث پیشرفت کشور می‌شود

نویسنده یزدی با بیان اینکه شرکت در انتخابات باید همراه با شناخت کافی و با بررسی لازم باشد، گفت: حضور متعهدانه در انتخابات پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

مظفر سالاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا» اظهار کرد: هر انسان متمدنی که اوضاع جامعه در عرصه‌های مختلف، برای وی اهمیت دارد، باید برای سرنوشت خود سهم‌خواهی کند.

وی ادامه داد: یکی از اشکال مترقی سهم‌خواهی، شرکت در انتخابات است؛ یعنی هر فرد باید با مشارکت در انتخابات سهم خود را از سرنوشتی که در پیش دارد، بگیرد.

نویسنده یزدی افزود: قاعدتاً کسانی که در مجلس شورای اسلامی و خبرگان حضور پیدا می‌کنند، در تصمیم‌گیری‌هایی که در رابطه با کشور می‌شود، نه‌تنها در سرنوشت ما و سرنوشت کنونی کشور؛ بلکه در سرنوشت فرزندان و آینده کشور ما فوق‌العاده و چه به‌صورت مستقیم و چه به‌صورت غیرمستقیم اثرگذار هستند.

وی ادامه داد: بنابراین هرکس که سرنوشت خود، فرزندانش و همچنین آینده کشور در زمینه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، علمی و ... برایش اهمیت دارد، باید حتماً با شناخت کافی در انتخابات شرکت کند.

سالاری گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون، به‌طور میانگین، تقریباً هر سال در کشورمان انتخابات برگزار شده است و از این لحاظ از مترقی‌ترین و پیشروترین کشورهای جهان به حساب می‌آید؛ شاید این شائبه پیش بیاید که چرا کشور ما علیرغم اینکه انتخابات بسیار زیادی داشته است، وضعیت کشور در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و ... به نقطه مطلوب نرسیده است؟

وی افزود: باید همه به این مسئله واقف باشیم که شرکت در انتخابات باید همراه با شناخت کافی و با بررسی لازم باشد؛ چون در این صورت است که می‌توان افراد اصلح را به مجلس فرستاد.

رئیس موزه و کتابخانه وزیری یزد تصریح کرد: هم شرکت در انتخابات و هم انتخاب افرادی که به معنای واقعی کلمه صلاحیت حضور در مجلس را دارند، اهمیت دارند. اگر این دو اقدام با متعهدانه انجام دهیم، مطمئناً وضعیت کشور تغییر پیدا کرده و با سرعت بیشتری مشکلات کشور حل می‌شود.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از