حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
مدیرکل ورزش‌و‌جوانان استان یزد مطرح کرد:

حضور ۳۵ کشور در مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام‌فجر

حضور ۳۵ کشور در مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام‌فجر

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: برآورد می‎شود ۱۵۰ تا ۲۰۰ ورزشکار از ۳۵ کشور دنیا در رویداد بین‌المللی بدمینتون جام فجر یزد حضور داشته باشند.

به گزارش «یزدرسا» به نقل از اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، زهیر حاجی‌حسینی امروز نشست هم‌اندیشی با رسانه‌ها که با موضوع رویدادهای بین‌المللی و تجلیل از خبرنگاران برتر در انتشار اخبار بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی برگزار شد، اظهار کرد: قطعاً حضور ۹ ورزشکار از استان یزد در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی و کسب پنج عنوان از این رقابت‌ها برای استان بسیار جای خرسندی و امیدواری دارد و امیدواریم در آینده شاهد حضور باشکوه‌تر و قوی‌تر ورزشکاران استانمان در این قبیل مسابقات باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد نشر اخبار موفقیت ورزشکاران یزدی در این رقابت‌ها را در ایجاد نشاط اجتماعی به عنوان یکی از کارکردهای ورزش بسیار موثر خواند و از همت رسانه‌ها در انعکاس و نشر اخبار مختلف ورزشکاران استان در این مسابقات قدردانی کرد.

وی با اشاره به حمایت استان از ورزشکاران آسیایی، تصریح کرد: خوشبختانه علاوه بر تلاش جهت حضور مسئولان استان در اردوهای آمادگی ورزشکاران قبل از مسابقات، طبق مصوبه شورای ورزش استان قبل از اعزام به بازی‌ها با پرداخت ۵۰ میلیون تومان از آنها حمایت شد و بعد از مسابقات ضمن برگزاری مراسمی با حضور مسئولان استانی، مقام قهرمانان استان در این مسابقات پاس داشته و طبق مصوبه شورای عالی ورزش به مدال آوران طلا 2 میلیارد ریال ، نقره ۱.۵ میلیارد ریال و مدال برنز یک میلیارد ریال به آنها پاداش پرداخت شد.

حاجی‌حسینی در مورد انتقاد برخی رسانه‌ها از عدم دعوت رسانه‌ها در برنامه استقبال از ورزشکاران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی، گفت: بلافاصله تلاش شد این نقیصه برطرف شود.

وی از آنالیز اخبار رسانه‎‌ها توسط روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان خبر داد و عنوان کرد: سعی داریم در قالب این نشست هم‌اندیشی در مورد میزبانی مسابقات بین المللی در استان از جمله رقابت‌های بین المللی بدمینتون جام فجر که از دوم تا پانزدهم بهمن ماه در سالن ورزشی امام علی(ع) دانشگاه یزد برگزار خواهد شد، از نظر رسانه‌ها نیز استفاده کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان این رویداد را از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی کشور که طی ۳۲ سال گذشته به مناسبت ایام‌الله دهه فجر برگزار می‌شود، خواند و با اشاره به برآورد حضور ۱۵۰ تا ۲۰۰ ورزشکار از ۳۵ کشور دنیا در مسابقات امسال به میزبانی یزد، گفت: این مسابقات خوشبختانه جایگاه خوبی در بین کشورهای دنیا دارد به طوری که دارای رنکینگ المپیک است و قطعاً می‌تواند به ارتقای سطح ورزش استان کمک کند.

وی عنوان کرد: حتماً یکی از بال‌های هر رویداد و فستیوالی، حوزه رسانه‌ها و نشر اخبار آن رویداد است لذا برای استان بسیار حائز اهمیت است و امیدواریم با فعالیت کمیته روابط عمومی و رسانه این مسابقات و استفاده از همفکری رسانه‌ها شاهد هر چه بهتر برگزار شدن این رویداد و نشر مطلوب اخبار آن باشیم.

حاجی حسینی در پایان نیز اعلام کرد: البته تیم خبری برای رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون و جایگاهی برای انها در نظر گرفته خواهد شد تا نمایندگان رسانه‌های کشور بتوانند در پوشش این اخبار در سطح ملی از مجموعه اجرایی مسابقات حمایت کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از