حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
کارگردان یزدی:

حق انتخاب نعمت بسیار بزرگی است

حق انتخاب نعمت بسیار بزرگی است

کارگردان و هنرمند یزدی گفت: جغرافیای پهناور ایران امروز بحمدلله حکومتی ساری و جاری است که به همه شهروندان خود حق انتخاب می‌دهد و این حق انتخاب بسیار نعمت بزرگی است.

مصطفی ملاحسینی اردکانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات گفت: خداوند نعماتی به ما عنایت کرده که فقط وقتی آنها دچار نقصان شود یا از ما گرفته شود قدر آنها را می‌دانیم، در جغرافیای پهناور ایران امروز بحمدلله حکومتی ساری و جاری است که به همه شهروندان خود حق انتخاب می‌دهد و این حق انتخاب بسیار نعمت بزرگی است.

وی ادامه داد: کافی است نگاهی فقط به همسایگان جغرافیایی خود بندازیم از همین کشورهای کوچک اطراف خلیج فارس تا کشورهای بزرگتر اطرافش، مردمانش حسرت همین نعمت را دارند و متأسفانه مجبورند حکومت‌های خودخوانده موروثی و سلطنتی که بر آنها تحمیل شده را تحمل کنند.

این کارگردان و هنرمند یزدی با بیان این شعر از حکیم شعر فارسی که شکر نعمت نعمتت افزون کند، کفر نعمت از کفت بیرون کند، گفت: با رأی ندادن و قهر کردن با صندوق رأی؛ تنها اتفاقی که رقم می‌خورد لگد زدن به بخت خودمان و هم میهنانمان است. 

ملاحسینی تصریح کرد: شیرمردان و شیرزنان با درایت ایران همواره در طول تاریخ نگذاشته‌اند کفتارها و گرگ‌های تشنه به استقلال و آزادی مردم و به حریم امن مردمان نیک سیرتمان تعدی کنند ولی این کفتارها و گرگ‌ها امروز در لباس روباه و شغال رخ نموده‌اند و با هر حیلتی می‌خواهند ذهن من و شما را فقط و فقط به نیستی‌ها، کمبودها و ناکفایتی‌ها متوجه کنند و امید و خوشبختی را کورسوی و سرابی دست نایافتنی نشان دهند.

 چهره سال هنر انقلاب اسلامی استان یزد در سال ۱۴۰۱ با بیان اینکه کار شیطان این است که همواره انسان را دچار فراموشی از تعهدات نخستینش و دچار نومیدی و یأس کند، گفت: رأی ندادن ما بی‌شک سبب لبخند شیطان است و کسی که بدون عذر رأی نمی‌دهد بدون شک عامل و باعث این لبخند خواهد بود. پس رأی هریک از ما؛ دندانه‌ای برای بستن زیپ دهان گشاد و شاد شیطان است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از