حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
دبیر جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در استان یزد:

حمله ایران موجب امیدآفرینی در جبهه مقاومت شد

حمله ایران موجب امیدآفرینی در جبهه مقاومت شد

دبیر جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در استان یزد گفت: به طور قطع عملیات تلافی‌جویانه ایران در موشک‌باران سرزمین‌های اشغالی، موجب امیدآفرینی در جبهه مقاومت شد و مردم غزه نیز در این اوضاع نگران‌کننده به این اقدام نیازمند بودند.

محمدرضا رجایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا»، با اشاره به سیلی محکم ایران به رژیم صهیونیستی گفت: گستاخی‌های رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا و حامیان آنها در منطقه و کشورهای غربی در حدی بود که عدم پاسخگویی به این رژیم کودک‌کش نشانگر ضعف و ناامیدی در میان جبهه مقاومت و حتی در بین ملت ایران بود.

وی ادامه داد: ضرب شصت و عملیاتی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت دفاع جمهورری اسلامی ایران در مقابله با جنایت رژیم سفاک صهیونیستی انجام داد بسیار ارزشمند، ضروری و حیاتی برای ارتقای اقتدار نظام اسلامی در جهان بود.

دبیر جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در استان یزد اضافه کرد: به طور قطع عملیات تلافی‌جویانه ایران در موشک‌باران سرزمین‌های اشغالی، موجب امیدآفرینی در جبهه مقاومت شد و مردم غزه نیز در این اوضاع نگران‌کننده به این اقدام ارزشمند نظام جمهوری اسلامی نیازمند بودند و امید مضاعفی در دل آنها زنده شد و به نظر می‌رسد که آمریکا، رژیم رو به افول صهیونیستی، کشورهای غربی، انگلیس، آلمان و... هم متوجه شدند که دوران بزن دررو تمام شده است و با ایرانی‌ها نمی‌توان شوخی کرد.

وی تصریح کرد: پیام اقتداری که مقام معظم رهبری پس از حمله رژیم بی‌ریشه صهیوینستی به سفارتخانه ایران در سوریه دادند باعث شد که از همان موقع لرزه به دشمن بیفتد و آنها دائم منتظر بودند که این اقدام عاجل صورت بگیرد که سپاه پاسداران مردانه و مقتدرانه وارد شد و ذلت و خواری را برای رژیم صهیونیستی و حامیان آنها به ارمغان آورد و انشاءالله آینده از آن جبهه مقاومت و اسلام ناب محمدی است.

رجایی با اشاره به حمایت‌های مردمی از عملیات مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: طبعا مهم‌ترین سرمایه اجتماعی نظام جمهوری اسلامی مردم هستند و گروه‌ها و طیف‌های مختلف سیاسی اعم از طیف‌های مختلف اصلاح‌طلب و اصولگرا در چنین مسائلی که مربوط به مسائل امنیت و اقتدار کشور است یکپارچه می‌شوند که موجب می‌شود مجموعه سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی و نیروی انتظامی و ... با پشتوانه مردمی، جدی‌تر، محکم‌تر واستوارتر مشت به دهان دشمن بزنند.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از