حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
امام جمعه موقت یزد:

خدمت‌گذاری واقعی ويژگی رئیس‌جمهور اصلح است

خدمت‌گذاری واقعی ويژگی رئیس‌جمهور اصلح است

امام جمعه موقت یزد با بیان اینکه خدمت‌گذار مردم بودن یکی از شاخصه‌های بارز رئیس‌جمهور اصلح است، گفت: ضرورت دارد فردی برای رئیس‌جمهوری انتخاب شود که ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی باشد.

آیت‌الله سید ناصر محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا»، اظهار کرد: برای پیشرفت و آبادانی کشور ضرورت دارد فردی به‌عنوان رئیس‌جمهور ‌انتخاب شود که ادامه دهنده راه سیدالشهدای خدمت، آیت‌الله ‌شهید رئیسی باشد.

 

وی ادامه داد: باید رئیس‌جمهوری انتخاب شود که برای خدمت‌رسانی به مردم و در کنار مردم بودن آرام و قرار نداشته باشد. به وعده‌هایی که در زمان مناظرات می‌دهد، عمل کند.

 

امام جمعه موقت یزد تصریح کرد: فردی را انتخاب کنیم که به معنای واقعی خود را خادم مردم کشور بداند و در این راستا برای پیشرفت و آبادانی کشور تلاش کند.

 

وی بر ضرورت حضور و مشارکت پرشور در انتخابات پیش‌رو تاکید کرد و افزود: برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات باید مردم با هر نوع سلیقه و خط فکری مشارکت داشته باشند.

 

محمدی تصریح کرد: همه باید بدانیم که مشارکت در انتخابات و تلاش برای داشتن سرنوشت بهتر زمانی به ثمر خواهد نشست که افراد صالح را از میان نامزدهای مختلف برگزینیم.

 

وی با بیان اینکه داشتن روحیه مطالبه‌گری و حاکم شدن این روحیه در جامعه سبب ی‌شود تا دولت‌مردان با جدیت بیشتری به خدمت‌رسانی بپردازند، افزود: شهید رئیسی توقع مردم از یک رئیس‌جمهور را بالا برد؛ از این‌رو ضرورت دارد با حساسیت بالا و با بصیرت کافی در انتخابات شرکت کنیم.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه دشمن همیشه تلاش کرده است تا انتخابات مختلف در کشور به صورت کم‌رنگ برگزار شود، گفت: مردم با آگاهی از این موضوع نباید با دشمنان ایران‌زمین همگام شوند.

 

محمدی با اشاره به موفقیت‌های کشور در حوزه‌‌های مختلف اظهار کرد: خوشبختانه در عرصه‌های مختلف از جمله عرصه نظامی، موفقیت‌های چشمگیری نصیب ایران شده است؛باید در حوزه اقتصادی هم تلاش بیشتری صورت گیرد.

 

وی ایران قوی را تلاش جوانان توصیف کرد و افزود: باید در سه محور نظامی، علم و دانش و همچنین اقتصاد پیشرفت کنیم؛ امروز در کشور فراوانی نعمت است، اما مشکل گرانی را داریم که باید این مشکل هم حل شود؛ بی‌شک انتخاب رئیس‌جمهور اصلح می‌تواند به حل این مشکلات اثر بگذارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از