حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
چراغ راه؛

در برابر لباس سبز انتظامی مسئولیت دارم

در برابر لباس سبز انتظامی مسئولیت دارم

شهید ایرج صفاری افسری متدین و تلاشگر بود، عملکرد مناسب خدمتی و صحت عمل وی باعث شد تا در سال ۱۳۸۹ جزو کارکنان ساعی شناخته شود.

به گزارش پایگاه خبری «یزدرسا»، شهید ایرج صفاری در سال ۱۳۵۹ در روستای دهج از توابع شهرستان شهربابک و در خانواده‌ای مذهبی دیده به جهان گشود.

وی در سن چهارسالگی به همراه خانواده جهت سکونت به یزد آمدند. پدر این شهید بزرگوار در کارخانه سعادت یزد مشغول به کار شدند درحالی‌که مادر ایشان خانه‌دار بودند و به تربیت فرزندان می‌پرداختند.

شهید در سال ۱۳۸۰ به استخدام ناجا در آمد و در ایست و بازرسی شهید مدنی شهرستان مهریز مشغول به کار شد، وی از تاریخ اول تیرماه ۸۷ در شهرستان نیک شهر استان سیستان و بلوچستان به خدمت صادقانه پرداخت و مجدداً در تاریخ دوم تیرماه ۸۹ به ایست و بازرسی شهید مدنی شهرستان مهریز بازگشت.

وی افسری متدین و تلاشگر بود، عملکرد مناسب خدمتی و صحت عمل وی باعث شد تا در سال ۱۳۸۹ جزو کارکنان ساعی شناخته شود هم‌رزمان شهید از نجابت و دیانت وی می‌گفتند و آشنایان و اقوامش همگی از خوبی‌ها، متانت، مردم‌داری، خوش‌اخلاقی، تواضع او و اینکه از دوستداران اهل‌بیت عصمت و طهارت بود.

این شهید والامقام در تاریخ ۱۴ آذرماه ۹۷ درحالی‌که در ایست و بازرسی شهید مدنی مهریز در حال خدمت بود در محور یزد کرمان با قاچاقچیان مواد مخدر درگیر و به درجه رفیع شهادت رسید.

پدر شهید ایرج صفاری پس از شهادت فرزندش گفته بود: پسرم همیشه بر این باور بود که در برابر لباس سبز انتظامی، مسئولیتی بزرگ و رسالتی سنگین دارم؛ فرزند شهیدم را برای امنیت مردم ایران هدیه دادم و برای رضای خدا قاتل او را بخشیدم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از