حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
چراغ راه؛

در سنگر حجاب از مرزهای عفت پاسداری کنید

در سنگر حجاب از مرزهای عفت پاسداری کنید

شهید محمدکاظم میرزائی مهرجردی 16 خرداد 1347 در شهرستان یزد به دنیا آمد و سرانجام 11 تیرماه 1367 در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به سر، دست و پا به شهادت رسید.

به گزارش «یزدرسا»، شهید محمدکاظم میرزائی مهرجردی 16 خرداد 1347 در شهرستان یزد به دنیا آمد و تا پایان دوره ابتدایی تحصیل کرد. وی در تودوزی خود کار می‌کرد. پدرش اکبر نانوا بود و مادرش کلثوم نام داشت. با آغاز جنگ تحمیلی به عنوان پاسدار وظیفه با سمت آرپی جی زن راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد. سرانجام 11 تیرماه 1367 در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به سر، دست و پا به شهادت رسید. پیکرش در گلزار شهدای خلدبرین یزد به خاک سپرده شد.

در بخشی از وصیت‌نامه این شهید والامقام آمده است:

از شما ملت غیور و مسلمان ایران تقاضا دارم جهت رضایت خاطر خداوند این اسوه مقاومت و مجسمه عدالت و یادگار و فرزند زهرا را یعنی این خمینی بت شکن را تنها نگذارید و گفته‌هایش را به کار ببندید زیرا سخن او سخن خداوند است و خلاف امر او خلاف امر خداوند است. پاسخ گفتن به امر او پاسخ گفتن به هل من ناصر حسین (ع) است پس بنابراین از شما می‌خواهم هم اکنون که استکبار با تمام قوا به جنگ اسلام آمده است جا دارد که شما برادران به فرمان او لبیک گفته و مجال نفس کشیدن و راحت را از صدام و اربابانش سلب کنید و با حضور در جبهه دین خود را به اسلام ادا نمایید.

و شما خواهران با پاسداری از عفت و حجاب نیز مشوق حضور عزیزان خود در جبهه باشید زیرا دامن پاک می‌بایست تا چنین عزیزانی را روانه جبهه کند و سخنم با شما والدین مهربانم اینکه در مرگم اشک نریزید و اگر ناراحت شدید برای غریب کربلا حسین (ع) اشک بریزید و افتخار کنید که فرزندی را تقدیم درگاه باری تعالی کردید و خوشحال باشید که دین خودتان را به اسلام ادا کردید. 

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از