حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
چراغ راه؛

در سنگر سیاسی عبادی نماز جمعه شرکت نماید

در سنگر سیاسی عبادی نماز جمعه شرکت نماید

شهید مسلم رجبی نصرت‌آبادی ۱۵ آذر ۱۳۴۸ در روستای نصرت‌آباد از توابع شهرستان ابرکوه یزد به دنیا آمد و سرانجام ۲۲ بهمن ۱۳۶۴ در ام الرصاص به شهادت رسید.

به گزارش پایگاه خبری «یزدرسا»  شهید مسلم رجبی نصرت‌آبادی ۱۵ آذر ۱۳۴۸ در روستای نصرت‌آباد از توابع شهرستان ابرکوه یزد به دنیا آمد و تا دوم راهنمایی تحصیل کرد. با آغاز جنگ تحمیلی به‌عنوان بسیجی با سمت تک‌تیرانداز راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد. سرانجام ۲۲ بهمن ۱۳۶۴ در ام الرصاص به شهادت رسید. پیکرش مدت‌ها در منطقه بر جای ماند تا ۴ مهر ۱۳۷۴ پس از تفحص در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.

 در بخشی از وصیت‌نامه این شهید والامقام آمده است:

باری اين‌ آخرين‌ نامه‌ و صحبت‌ و سخن‌ من‌ است‌ كه‌ نام‌ آن‌ وصیت‌نامه‌ است‌ می‌نویسم و از شما می‌خواهم كه‌ مرا حلال‌ كنيد و گاهی اوقات‌ كه‌ شما را ناراحت‌ كرده‌ام‌ از شما عذرخواهی می‌کنم، باری مادر عزيز و مهربان‌ و دلسوزم‌ كه‌ سال‌ها برايم‌ زحمت‌ كشيده‌ايد از شما می‌خواهم که مرا حلال‌ كنيد و بعضی‌اوقات كه‌ شما را ناراحت‌ می‌کردم مرا ببخشيد و از خدا برايم‌ طلب‌ مغفرت‌ بنماييد و همچنين‌ ای پدر مهربانم‌ كه‌ سال‌ها برای من‌ و ديگر فرزندانتان‌ زحمت ‌كشاورزی را تحمل کرده‌اید تا ما را بزرگ‌ كرده‌ايد از شما می‌خواهم كه‌ مرا حلال کنید و از اينكه ‌نتوانستم‌ آن طوری كه‌ بایدوشاید در امر كشاورزی شما را ياری كنم‌ و حتی گاهی اوقات‌ از فرمان شما سرپيچی كردم‌ مرا ببخشيد و از برادران و خواهرانم‌ می‌خواهم كه‌ مرا حلال کنند و مرا ببخشند چون‌ كه‌ من‌ به‌ آنها خيلی زحمت‌ دادم‌ و از برادرانم‌ می‌خواهم كه‌ راه‌ مرا ادامه‌ دهند و جبهه‌ و جنگ‌ را فراموش‌نکردن و در تربيت‌ فرزندان‌ كوشش‌ فراوان‌ بنمايند و از خواهرانم می‌خواهم كه‌ حجاب‌ اسلامی را رعایت‌کننده و از برادران‌ و خواهرانم‌ می‌خواهم كه‌ به‌ فرزندان ‌خود بگويند كه‌ عموی شما در راه‌ جهاد با كافران‌ بعثی به‌ شهادت‌ رسيد و برای اينكه‌ دين‌ اسلام‌ را حفظ‌‌ كند به‌ جبهه‌ رفت‌ و هرگز زندگی با ذلت‌ را بر مرگ‌ باعزت‌ ترجيح‌ نداد تا اينكه‌ سرانجام‌ به‌ آرزوی خود كه‌ شهادت‌ بود رسيد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از