حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
امام‌جمعه بخش مرکزی یزد:

در مقابل جنگ شناختی دشمن باید ایستاد

در مقابل جنگ شناختی دشمن باید ایستاد

امام‌جمعه بخش مرکزی یزد گفت: باید در مقابل تحریف و جنگ شناختی و ادراکی دشمن با تمام توان ایستاد و اجازه فعالیت به آنها نداد.

به گزارش یزد رسا، آیت‌الله سید کاظم مدرسی امام‌جمعه بخش مرکزی یزد در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بخش مرکزی یزد با اشاره به دیدار مردم سیستان بلوچستان و خراسان جنوبی با مقام معظم رهبری اظهار داشت: در دیدارهای اخیر مقام معظم رهبری با قشرهای مختلف جامعه ایشان در کنار مطرح‌کردن مسائل فرهنگی به معیشت مردم و گرفتاری‌های سفره زندگی مردم، مقابله با دشمن، حفظ وحدت در جامعه و تبیین حقایق و دستاوردهای انقلاب اسلام تأکید ویژه‌ای داشته‌اند که باید این موضوعات به‌عنوان اصل اساسی در برنامه‌ها و اقدامات پیشرو مدنظر مسئولان و مدیران قرار گیرد.

امام‌جمعه بخش مرکزی یزد در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به یکی از عبارت‌های مشترک زیارت‌نامه امام رضا (ع) و امام حسین (ع) تصریح کرد: در زمان این ائمه، زخم‌زبان مردم به‌قدری زیاد بوده است که این بزرگواران را آزار داده و به ستوه آورده است.

وی با بیان اینکه اهل‌بیت به دو صورت و در دو مرحله ترور می‌شدند تصریح کرد: در برخی زمان‌ها جریانات بدخواه به‌قدری در مورد این افراد شروع به بدگویی می‌کردند که درنهایت صاحبان قدرت این امامان معصوم را به شهادت می‌رساندند و در برخی زمان‌ها نیز این افراد را از لحاظ شخصیتی چنان تحریف می‌کردند که فرمان قتل آنها از سوی صاحبان درباری صادر می‌شد.

آیت‌الله مدرسی با تأکید بر اینکه این روش ویژه جنگ شناختی و ادراکی است خاطرنشان کرد: این اتفاق در زمان بسیاری از ائمه به وقوع پیوست به‌نحوی‌که قیام حسینی را به‌عنوان خروج نسبت به ارزش‌ها و پذیرش ولایتعهدی را به‌عنوان ریاست‌طلبی در جامعه مطرح کردند به همین علت باید در مقابل این جریان قد علم کرد و ایستاد.

وی در بخش پایانی خطبه‌های این هفته نمازجمعه بخش مرکزی یزد ضمن تشکر از فعالیت و زحمات آتش‌نشان‌ها در آتش‌سوزی اخیر شهرک صنعتی یزد و همچنین قدردانی از مسئولان به علت بازدید سیل‌بندهای و اقدامات لازم در این زمینه تصریح کرد: باید نسبت به آمادگی استان برای سال تحصیلی جدید یزد اقدام کرد و ساماندهی کارآمد مدیران و معلمان، خوابگاه‌ها و سرویس‌های مدارس نیز در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از