حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
امام جمعه بهاباد:

دشمنان از دلاورمردی‌های سردار شهید سلیمانی خشمگین هستند

دشمنان از دلاورمردی‌های سردار شهید سلیمانی خشمگین هستند

امام جمعه بهاباد گفت: حادثه تروریستی کرمان نشان داد که دشمنان ایران نه تنها از دلاورمردی‌های سردار بزرگ اسلام و ایران، حاج قاسم سلیمانی در میدان نبرد هراس داشتند بلکه از یاد و خاطره او خشمگین هستند.

به گزارش «یزدرسا»، حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبرابراهیمی بشکانی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بهاباد ضمن سفارش نمازگزاران جمعه به رعایت تقوای الهی به جنایت اخیر درحمله انتحاری به مزار شهدای کرمان اشاره کرد و گفت: دشمنان ایران اسلامی ازدلاورمردی‌های سردار بزرگ سلیمانی و ازیاد و خاطره او نگران و خشمگین هستند.

وی تصریح کرد: به همین دلیل بروز حادثه تروریستی مزار شهدای کرمان را می‌توان نشانه شکست و درماندگی دشمن در زمینه‌های مختلف نرم و سخت دانست که به صورت حتم با پاسخی سخت، سنجیده و قدرتمند از سوی جمهوری اسلامی ایران روبرو خواهند شد.

امام جمعه بهاباد همچنین چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و برادامه راه این شهید بزرگوار تأکید کرد و اظهارداشت: سالها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان‌های مبارزه با شیاطین و اشرار عالم و سال‌ها آرزوی شهادت در راه خدا، سرانجام سردار سلیمانی عزیز را به مقام والای شهادت رسانید و خون پاک او به دست شقی‌ترین افراد بشر بر روی زمین ریخت.

وی بیان داشت: با به شهادت رسیدن سردار سلیمانی تفکر و راه او هرگز از بین نخواهد رفت؛ دشمنان انقلاب اسلامی برای به زمین‌زدن آن، بزرگانش را شهید کردند و در آخر خود مغلوب شدند.

بشکانی ادامه داد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دارای ویژگی‌های بارز و منحصر به فردی بود که همه باید تبیین گر و مروج مکتب این شهید بزرگ انقلاب اسلامی باشند.

وی افزود: قاسم سلیمانی توانست ملت‌ها را به میدان بیاورد و در یمن و عراق همه را علیه استکبار بسیج کند، بنابراین فناوری قاسم سلیمانی به قرآن مجهز بود که مهم‌ترین ویژگی این روش صداقت، اخلاص و دعوت به سوی حق و پیامبران و ائمه علیهم‌الاسلام است.

امام جمعه بهاباد در بخش دیگری از خطبه‌های نماز چهارمین سالگرد شهادت دانشجوی شهید امیرحسین قربانی از دانشجویان سانحه هواپیمای مسافری اوکراین را گرامی داشت و گفت: ایثار شهدا هیچ‌گاه از یاد نخواهد رفت زیرا خون شهدا به اسلام و انقلاب حیات بخشید.

وی شهدا در اوج جوانی با شنیدن ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) قرار از کف دادند و با رستن از تمام تعلقات زندگی رهسپار نبردی نابرابر با دشمن تا بن دندان مسلح رفتند و هیچ ترسی به خود راه ندادند زیرا ایمان داشتند خداوند متعال یار و پشتیبان آنهاست.

امام جمعه بهاباد به مسئله ایجاد هلال شیعی توسط جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: هلال شیعی را جمهوری اسلامی ایران ایجاد می‌کند واگر این هلال ایجاد شود جای پای آمریکا دیگر در این کشورها وجود نخواهد داشت و هلال شیعی فقط با کشورهای مسلمان خواهد بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از